Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw

29-6-2009 11:27:01
hoi iedereen,

mijn vriend en ik hebben 2 weken geleden besloten om te trouwen, we trouwen 18 september dit jaar! Iedereen in mijn omgeving zegt dat dit zo rap is, ook voor een trouwkleed te zoeken enzoverder. Wie heeft ook zijn trouwfeest georganiseerd op zo een korte tijd?
Ben al een beetje in paniek!
groetjes
Nathalie

Nathalie
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 922

s
1-6-2007
 Meld misbruik29-6-2009 11:44:48

2.5 maanden is wel snel natuurlijk, maar zeker te doen als je alles strak plant!
Heb je al een zaal?
Ook fotograaf moet je zo snel mogelijk zoeken.
Verder al aan de uitnodigingen beginnen, ringen zoeken en kleedje uitkiezen.
Lukt je allemaal wel, maar enkel als je er de komende weken best wat tijd in steekt.
Sommige speciale dingen ga je waarschijnlijk niet meer kunnen doen zoals bijvoorbeeld ringen speciaal laten ontwerpen.

Succes met de voorbereidingen!!

Priska

Meld misbruik29-6-2009 12:21:01

Zelf heb ik nog 11 maanden maar dat zal je zeker lukken :)
het hangt allemaal af van hoe chique je alles wilt hé
Op het internet zijn er verschillende planners die je heel wat helpen

Je moet eens kijken op deze site. Ze sturen dan zo'n planner in de vorm van een klein boekje op en er staan echt handige dingen in!
In de laatste For lovers staat er ook een hele handige planner.

Veel succes :)
Het lukt jullie twee vast de mooiste dag van jullie leven tot een succes te maken!
Groetjes Priska
http://www.trouwmagazine.be/

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik29-6-2009 12:42:33

Hallo,

Ook hier staan er nog 11 maanden op de teller, het is mss wel snel maar moet zeker haalbaar zijn!

De belangrijkste dingen het eerst vastleggen zoals :
- huwelijk voor de wet en de kerk
- foto - en videograaf
- kledij bruid /bruidegom/bruidskindjes
- feestzaal
- ceremonie

Hangt natuurlijk wel af van wat je wilt maar ik zou zeggen veel succes en het lukt je wel!

Gwen
14/05/2010

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik29-6-2009 12:59:09

Hey Nathalie,

Wij trouwen op 6 maanden tijd. Ok, dat is nog altijd meer als jou maar het is zeker te doen, daar wij nu al een maand amper iets hebben gedaan voor de trouw wegens examens enzo, onze verhuis komt er ook nog aan dus dat valt allemaal eraf!

Dingen waar je zeker aan moet doeken:
- kerk
- zaal
- catering
- uitnodigingen
- trouwkleed
- ringen
- fotograaf
- misviering (tenzij je niet voor kerk trouwt)
- openingsdans
- kostuum voor bruidegom
- bruidkinderen
- Bloemist
- trouwvervoer
- Kapper reserveren
- Gho, ik kan wel nog even doorgaan, maar als je doorzet komt dit zeker in orde!
Wij hebben dit alles op 3 maand tijd kunnen regelen, dan kan jij dat (door iets steviger ervoor te gaan) op 2,5 maand!

Succes en als ik kan helpen, let me know!

Groetjes
Katrien

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 13:44:28

Allemaal zever hoor!!

Ik heb alles geregeld op 6 maanden. Heb nu nog een maand over voor de kleine afwerking. Het is dus zeker te doen, maar zorg voor een zaal en kleed. Begin daar mee en zorg dat je volgende week eventueel al wat afspraken kan versieren.

Veel plezier en het zal je wel lukken hoor!!
Kim

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik29-6-2009 13:56:02

hey, dat is zeker te doen! geen paniek en maak er gewoon een leuke dag van!

zaal, fotograaf, DJ, kerk, kapper en stadhuis...

Al de rest komt later wel...

veel plezier!

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik29-6-2009 14:09:45

Als julllie dat willen, moet je dat zeker doen. Wel de komende dagen even al je tijd en energie erin steken en het komt in orde. Eerst en vooral vastleggen en zoeken: je feestzaal, kerk, gemeente en kleed!
groetjes en hou je ons op de hoogte!
05/09/2009

Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik29-6-2009 14:27:39

Je hoeft helemaal niet te panikeren. Wijzelf waren van plan volgende zomer te trouwen maar we hebben een dikke 2 weken geleden beslist om alles te vervroegen naar oktober van dit jaar.

Slechts 2 avonden heb ik fulltime op internet gezeten:
- feestzaaltje gezocht én gevonden (de eigenaar zei zelfs dat ik nog heel goed op tijd was, terwijl ik vond dat ik serieus laat was)
- Adressen van outlets gezocht en gevonden waar ik dan nog geen week later m'n droomkleedje heb gevonden (en meteen mocht meenemen)
-via cartarosa uitnodigingen gekozen en besteld
-naar de burgerlijke stand geweest (belangrijk detail :) )waar we een plek hebben gekregen om 11u00 dus ideaal!
- afspraak gemaakt bij de notaris

Je ziet het; alles is perfect nog te regelen. Veel plezier en succes!!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik29-6-2009 15:07:25

Wij hadden het jaar op voorhand gepland, maar 2.5 is kort maar vollenb ak werken hé! komt wel goed.
Enkel voor je kleedje zou ik niet te lang wachten, vb. Bij Linea Rafaelli heb je al 12 weken levertermijn, is dus nipt.
Even informeren.
marieke

Nathalie
18-9-2009
 Meld misbruik29-6-2009 15:53:35

Hoi,
bedankt voor de vele reacties, ben nu al wat rustiger! De zaal, de traiteur liggen al vast, de DJ bijna, trouwkleed ga ik woensdag voor kijken, en uitnodigingen worden donderdag besteld! Donderdag gaan we naar de gemeente en dan wou ik nog de kapster, make-up en fotograaf zoeken. Hopelijk vind ik nog een mooi bruidskleed

Sarah
4-4-2009
 Meld misbruik29-6-2009 19:52:57

Ik heb het zelf nog straffer gedaan...
Alles geregeld op 5 weken tijd. Nu moet wel zeggen dat we slechts een hele kleine bruiloft hadden en we het thuis mochten doen, dus scheelt wel.
Maar het is zeker te doen.
Voor je kleedje: ga naar een winkel waar ze ruime keuze hebben, daar zeggen ze direct wat mogelijk is en wat niet.
Mijn kleedje moest niet veranderd worden, zelfde niet van breedt of lengte, dus kon het eigenlijk al na een week halen.

Succes!

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik30-6-2009 14:44:58

dat gaat perfect, heb alles ook op 5 maanden in orde gekregen, dus geen paniek nodig hoor.
succes en heel veel plezier gewenst.
Nathalie

Kim

Meld misbruik30-6-2009 21:11:41

Hoi Nathalie,

Dit lijkt me zeker niet onmogelijk, laat je zeker niet ontmoedigen!

Als je op zoek ben naar live muziek om een persoonlijke toets te geven aan je trouwmis, mag je altijd voor info bellen naar het nummer 0476/976312.
Ik verzorg op regelmatige basis trouwmissen samen met een professionele pianist.

Het is maar een ideetje!

Groetjes,
Kim

Nathalie
18-9-2009
 Meld misbruik3-7-2009 10:15:35

Hoi hoi,
een kleine update:
de zaal en de traiteur liggen vast, de gemeente ook, de uitnodigingen zijn besteld, een trouwkleed heb ik ook gevonden!!! Kapster en make-up liggen ook vast! de fotograaf, de ringen en de bruidskindjes moeten nog gekleed worden, de tafelversiering doet mijn zusje! Ben ik dan nog iets vergeten???
Mijn vriend regelt het vervoer, dat is het enigste wat hij moet doen en het bruidsboeket dan natuurlijk,
groetjes nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...