Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bus

29-6-2009 12:30:30
hallo,

Nu zaterdag 04/07/09 trouw ik.
Nu is mijn vraag, wat doe je met de enveloppes dat je ontvangt?
in een zaal heb ik eens een bus zien staan, maar die kwam van de zaal uit. Hoe doen andere koppels dat. Of heeft er iemand een leuk idee van hoe ik dit kan oplossen?

grts
Marlies

Marlies
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 898

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik29-6-2009 12:49:27

Hoi,

Normaal voorziet de zaal hier zelf iets voor meestal een huisje of een grote doos ofzo...je kan ook zelfs iets kopen of iets in elkaar steken!Bij Ava papierwaren vindt je allicht wel iets om in elkaar te steken!Bij ons zal het iets van de zaal zijn.

Gwen
14/05/2010

evi
4-7-2009
 Meld misbruik29-6-2009 13:16:00

hey,

bij ons in de zaal staat zo'n arduinen brievenbus. maar tussen de receptie en eten in zullen de papa's hem ledigen en in de kluis gaan steken, want kvind dat je nu veel begint horen dat mensen je envelopn stelen, wij trouwen ook op 4 juli, hopelijk geen zo warm als vandaag of ik zweet me dood in da kleed!!

groetjes
evi

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik29-6-2009 13:23:13

De meeste zalen hebben hier inderdaad iets voor voorzien. Anders kan je bij de AVA een groot wit kartonnen hart kopen waar je de enveloppen in kan doen

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik29-6-2009 15:04:16

Hallo,
Ik had van Ava zo een groot hart, da's in karton. Uiteindelijk is dat bij ons niet gebruikt. We hebben heel veel enveloppen gehad aan de gemeente, tijdens receptie, ... mensen geven dat aan u persoonlijk af. m'n echtgenoot (hihi klinkt leuk) die had de meeste in z'n zak zitten, nog wat bij m'n ouders, schoonouders, ... overal zat er wel een envelop, best grappig.
Zelf ons trouwboekje zat op het einde van de dag bij een vriendin haar man.

Grts
Marieke

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 16:20:05

Ik heb zo'n klein visbokaal. Zo precies een cognac glas maar dan groter hé.

De zaal had ook wel een doos maar ja, toch iets specialer willen doen hé.

Daarna gaan de envelopjes in de kluis.

groetjes, Carolina

Isabelle
3-7-2009
 Meld misbruik29-6-2009 19:35:31

Ik heb ook van AVA zo een doos in hart-vorm
Na de receptie gaan de envelopjes in de kluis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...