Terug naar overzicht
hey,ik trouwook in Brugge deze zomer en ben ook nog op zoek naar muzikanten, laat me iets weten als je iets vind.ik heb al contact met het conservatorium in brugge voor eventueel oud studenten en laatste jaars dus als ik iets hoor laat ik het je ook weten!groetjes,Leen
Hoi Annabel,Wij hebben Marc & Isabelle, afkomstig van Dudzele.Ik vind het super leuk samen werken met hen. De prijs is meer dan redelijk en je hebt volledig vrije keuze qua liedjes: dus niet kiezen uit een speellijst.Groetjes,Sophie
Hallo annabel en leen,indien jullie wat meer informatie willen omtrent livemuziek in de mis mail dan naar cversaevel@skynet.beelm
Hey Leen,Ik hou je zeker ook de hoogte moest we iemand vinden.Hey Sophie,Jullie hebben Marc & Isabelle gekozen. Bespelen deze mensen ook instrumenten?Hebben ze een website?Alvast bedankt!GroetjesAnnabel
Hey Annabel,Marc speelt prachtig gitaar en Isabelle zingt. Ze hebben geen website. Alles is via mond aan mondreclame. Er zijn hier nog bruidjes die hen gehad hebben.Ik kan je wel hun e-mailadres doorgeven als je je e-mail hier effe achterlaat met nog wat bijkomende info qua prijs enzo.Groetjes,Sophie
Hallo Sophie,Je mag de info doorsturen naar deprezannabel@hotmail.comBedankt!GroetjesAnnabel
Hoi Annabel,Ik heb je een mailke gestuurd.Groetjes,Sophie
hallo,Ik zou ook graag de contact gegevens hebben van Isabelle en Mark, zou je ze ook eens naar mij kunnen doorsturen, a.u.b.alvast bedankt voor de moeite,Leen Leen.vandencruyce@skynet.be
Hallo Leen,Hierbij het emailadres dat ik doorgekregen heb van Sophie voor Isabelle en MarkBlijkbaar mag je zoveel liedjes kiezen als je wil. Haar e-mailadres: isabelle.dewulf@tiscali.be GroetjesAnnabel
hey Annabel,hartelijk bedankt voor het e - mailadres!nog veel succes,Leen
hallo ik ben katiazangeres van akoestisch duo "k's double track"(blues/rock,po & jazz)alle info vind je op onze sitewww.ks-closed.com demo op aanvraagOok huwelijksmissen is mogelijkWij passen ons aan naar u wensenvriendelijke groeten van katia
www.ks-closed.com vriendelijke groeten