Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed

15-9-2005 15:53:14
Dag iedereen,

Zaterdag is voor mij weer een hele dag 'pasdag'. 'k Heb een afspraak gemaakt bij Maxim's in Aarschot en bij Atame in Leuven. Is er al iemand naar één van deze twee winkels geweest? En hoe waren jullie ervaringen?

'k Hoop dat het een beetje meevalt, want tot hiertoe heb ik nog niet echt iets gezien waarvan ik dacht: 'WAUW' :-(
Straks vind ik geen trouwkleed!

Groetjes,
Sylvie

Sylvie
11-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 404

bruid
26-8-2006
 Meld misbruik15-9-2005 17:42:41

Hey Sylvie,

Je zal wel iets vinden, hoor!
Geniet alvast van het passen, neem iemand mee die je écht kent en niet te hard twijfelen.
Weet je ongeveer wat je wil?
Als je echt niets leuks vindt, kan je misschien overwegen om iets te laten maken?

(in die 2 winkels ben ik nog niet geweest)

Nog veel pasplezier en laat ons weten hoe het geweest is, hè?

groetjes,
Tinne

An
13-8-2005
 Meld misbruik15-9-2005 21:43:49

Hoi Sylvie,
Ik heb veel winkels gedaan en heel wat kleedjes gepast. k Heb op verschillende plaatsen foto's mogen trekken. Zo kon ik thuis nog eens kijken en ben ik tot de vaststelling gekomen dat het kleed wat ik in de winkel eigenlijk het mooist vond, er op foto niet zo mooi uitzag als een ander kleed. Uiteindelijk heb ik mijn goesting gevonden in een combinatie van.. k Heb heel lang getwijfeld, zelfs nadat ik besteld had. Bij de eerste pasbeurt van 'mijn' kleed was ik echt overtuigd en op 'onze' dag straalde ik. k Wil je niet ontmoedigen want van wat ik gehoord heb, hebben de meeste bruidjes redelijk snel een 'wauw' gevoel, zo van.. 'dat is het'.
In ieder geval, laat je niet opjagen.. er zal altijd wel een kleedje zijn waar jij een echte prinses in bent.
Je moet ook alle stijlen eens passen.. normaal gezien ga je maar een keer in je leven passen.. k heb dat ook gedaan, en das wel lachen.
Groetjes,
An

marianne
20-7-2006
 Meld misbruik23-9-2005 15:02:23

Hey, die 2 winkels staan ook op mijn lijstje om te bezoeken :-)
Bij Atame ben ik al eens binnengeweest en daar zijn ze echt supervriendelijk! Volgens mij gaan ze daar tot het uiterste om een blije 200% tevreden bruid te hebben!
Laat me weten hoe het geweest is!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...