TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
22-8-2009
|
29-6-2009 20:15:13
Het uur in de kerk ontbreekt.
|
|
Cindy
22-8-2009
|
29-6-2009 20:23:33
Nog iets: je kan gewoon zeggen: A en G geven ... 5 sept 2009 om 15uOO in de ..kerk te zetzate... Dan nodig je ze in feite tegelijk ook uit. De mensen weten zelf wel dat ze mogen komen.
Nog iets: voor de receptie: ik zou schrijven: Wij nodigen u graag van 20u tot 22u? uit voor de receptie in feestzaal ... (anders lijkt het alsof ze voor de fuif moeten komen - dus woord receptie en einduur vermelden)
Voor de fuif idem: woord fuif er in vermelden, en misschien ook dat er gedanst zal worden tot in - ik zeg maar iets - de late uurtjes.
Daaag,
Cindy
|
|
ellen
4-7-2009
|
29-6-2009 21:57:38
hey,
Ariadne vanop sint laurens instituut?? Ik zat 1 jaartje lager!!
enfin, ik zou schrijven sint-antoniuskerk, kon. as... te Zelzate
groetjes ellen en veel succes nog
|
|
Eva
10-10-2009
|
30-6-2009 8:42:07
Dag Ariadne,
hier nog iemand van Zelzate!
Eerst en vooral zou ik idd de naam van de kerk erbij schrijven om zo verwarring te vermijden.
En bij de receptie ook het begin- en einduur erop zettten. Ik veronderstel dat er mensen zijn die enkel uitgenodigd worden voor de receptie en niet de fuif? Dan is het altijd handig om te weten voor hen wanneer ze moeten vertrekken.
2 x samen het glas heffen is toch niet erg? Het is op verschillende kaartjes en waarschijnlijk zijn er niet zoveel mensen die naar beiden komen?
@Ellen: was jij ook op de huwelijksvoorbereiding in maart? En van welk jaar zijn jullie op Sint-Laurens?
Groeten, Eva
|
|
ariadne
5-9-2009
|
30-6-2009 9:43:11
* ja inderdaad, heb op sint Laurensinstituut gezeten :) Ben van '81, we zijn niet naar de huwelijksvoorbereiding geweest, want mijn vriend werkt op zaterdag, en kon geen vrij krijgen. * Een einduur van de receptie moet ik er niet op zetten, want iedereen die op de receptie komt, mag nadien ook blijven voor de fuif. *Zijn er onder jullie nog die trouwen op ZElzate? Wanneer ? groetjes 05/09/2009
|
|
Eva
10-10-2009
|
30-6-2009 11:11:11
Dag Ariadne,
ben drie jaartjes jonger, van '84 dus waarschijnlijk heb ik je eens van ver gezien :-) Wij trouwen zelf in de kerk van Rieme maar valt onder de zelfde parochie, dus ook met de zelfde pastoor.
En ons feest is in Zelzate, in Den Hof.
We trouwen op 10 oktober 2009.
Groeten en veel succes nog met de voorbereidingen! Eva
|
|
ariadne
5-9-2009
|
30-6-2009 11:23:48
@Eva, Aja, ik wist niet dat Rieme dezelfde pastoor had. T is wel een gemakkelijke mens he... Bij ons zal de pastoor van Zelzate bij onze viering zijn, maar de dienst zelf zal door aalmoezenier van de visserij gebeuren (kennis van ons) Je feest in Den Hof zal in elk geval leuk zijn !! Succes met je voorbereidingen groetjes
|
|
Eva
10-10-2009
|
30-6-2009 11:56:28
Ariadne,
wat ik al gemerkt heb van de pastoor is dat hij inderdaad erg gemakkelijk is in alles. Veel kan en je kan er je eigen draai aan geven zeg maar. De mis zelf zal bij ons voorgedragen worden door een diaken die kennis is van de familie van mijn ventje. Maar de pastoor zal er natuurlijk wel bij zijn voor alle delen die de diaken zelf niet mag doen. (eucharistie)
Waar geef jij je feest? In de omgeving of zoeken jullie het net iets verder?
Groeten, Eva
|
|
ariadne
5-9-2009
|
30-6-2009 12:02:30
we geven ons feest in Boekhoute. Mijn vriend is van daar.
En hoe verlopen je voorbereidingen?
|
|
Eva
10-10-2009
|
30-6-2009 12:19:34
De voorbereidingen gaan erg goed vooruit. De uitnodigingen zijn nu klaar (zelf gemaakt) dus nog een maandje wachten om te versturen/ronddragen. Ringen zijn al in ons bezig :-) (keek ik erg naar uit). Misboekje heb ik de voorlopige teksten, dat is wachten op goedkeuring na afspraak met pastoor en diaken samen (ergens in augustus). Kleed is wachten op mijn eerste pas eind augustus. Mijn ventje heeft zijn kostuum al (sinds januari al) dus dat is ook weer een last minder. En halfweg deze maand mogen we eindelijk de gemeente vastleggen.
Voor de rest zijn er nog vele kleine dingen die we nog even niet kunnen doen omdat we moeten wachten op antwoord. (misboekjes, fotokaders voor op de tafel, tafelschikking...)
En bij jullie? Want jullie zitten natuurlijk een maandje dichter bij de dag dan ons.
Groeten Eva
|
|
ariadne
5-9-2009
|
30-6-2009 14:08:01
ik denk dat onze voorbereidingen redelijk goed verlopen. de zaal met alles wat erbij komt is in orde (DJ, catering, amusement, ...)we hebben al eens rondgekeken voor de ringen, en die gaan we volgende week bestellen. kostuum van mijn vriend is al in orde van maart, onze uitnodigingen zijn vrijdag klaar, mijn kleed is voor half augustus pasbeurt, schoenen gevonden in Eeklo, bruidskindjes zijn gekleed, bus is geregeld. Voor mijn bruidsboeket gaan we volgende week kijken, de huwelijkskaars is in productie, de teksten voor de misboekjes zijn af (moeten nog wel gekopieerd en gebonden worden, maar da is voor in mijn verlof) Wat ik nog moet doen: juwelen (alleen oorbellen), lingerie, mijn kapsel beslissen, en iets wat de bruidskindjes kunnen dragen of voortrekken met onze ringen... groetjes
|
|
ellen
4-7-2009
|
1-7-2009 15:09:14
hey,
wij trouwen niet voor de kerk maar wel via het uvv ik zelf ben van 1982, maar ben 2 jaar samen geweest met bert laureys... zodus, thats me veel succes nog met de voorbereidingen... ik wou dat het nu al zaterdag was toedeloe he
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|