Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's Centraal Station Antwerpen

30-6-2009 9:56:46
Dag bruidjes,

Wij zouden graag een deel van onze foto's nemen in het Centraal Station van Antwerpen. Nu heb ik hier en daar gelezen dat we hiervoor toestemming voor nodig hebben. Ik heb al contact opgenomen via de website van de NMBS maar krijg hier maar geen reactie op... Is er iemand die weet wie ik hiervoor moet contacteren?

Bedankt!

Groetjes

Ellen
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1015

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik30-6-2009 10:25:47

Ik zou het raar vinden als je daarvoor toestemming moet hebben, maar het kan natuurlijk wel!
Misschien best eens ter plaatse meer info gaan vragen!
Groetjes

ivette

Meld misbruik1-7-2009 22:53:22

Hallo,
Wij trouwen op 10/10/09 en zouden als het slecht weer is ook in het station van antwerpen onze foto's willen doen;
volgens onze fotograaf moet je inderdaad een toestemming hebben.
Onze fotograaf ging nog de nodige informatie doormailen naar ons .

yvette

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik1-7-2009 22:57:05

Ik ben treinbegeleider en ..inderdaad, daar is om veiligheidsredenen toestemming voor nodig. Normaalgezien krijg je dan begeleiding mee..
Dit om te voorkomen van op en af de treinen te springen, terwijl de deuren aan het sluiten zijn enzo..
Ik weet ook wel dat jullie dit niet gaan doen .. Dat het gewoon wat kiekjes zijn in de prachtige architectuur ..
Soms zie je zo van die treinspotters staan, wij als treinpersoneel moeten dat dan melden... enz..

Ik heb het eens nagevraagd waar je toestemming moet vragen, maar er is ook niemand die het precies weet ..
Misschien eens bellen naar de klantendienst ??
02/528 28 28
open: 7/7 van 7-21:30u

Via mail zou ik niet doen. Heb ik nagevraagd, ze zijn nu nog bezig met de mails en brieven van Januari te behandelen ...

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik2-7-2009 2:12:11

hey ,
omdat ik daar in de buurt ben opgegroeid wilden wij dat ook doen
2maand op voorhand gebeld ,gemaild en zelfs tot daar gegaan
gingen ons iets laten weten
wachten en niets horen ,tot de dag na de trouw ,we mochten komen
beetje te laat maar soit :s

Ellen
8-8-2009
 Meld misbruik2-7-2009 10:41:45

Hey,

Bedankt voor jullie reacties. Via de klantendienst lukt het ook niet al te best om iemand te pakken te krijgen. Ik ben dus van plan om dit weekend eens te gaan horen in het station zelf.

@ Lindsey: heb jij misschien de contactgegevens van de stationschef ofzo? Dan kan ik misschien eens via hem/haar proberen...

Groetjes

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik3-7-2009 10:10:28

Stationschef zit op verdieping 1 ( peron 1-6)
Hij zit in het midden van het stationsgebouw.
Er staat zo'n kepie op de deur..
Als hij daar niet is loopt hij meestal in het station rond met een volledig rode kepie. En anders eens rondvragen aan evt. treinbegeleiders die daar rondlopen ..
Misschien kom je mij wel tegen ;-)

z'n nummer kan/mag ik helaas niet geven, aangezien dat een diensttelefoon is..

Ellen
8-8-2009
 Meld misbruik9-7-2009 12:13:47

Lindsey, bedankt voor de tip! Via de onderstationschef en de balie op het gelijkvloers zijn we bij de juiste persoon terecht gekomen en hebben we de toestemming gekregen!
Groetjes,
Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...