Terug naar overzicht
Ik zou het raar vinden als je daarvoor toestemming moet hebben, maar het kan natuurlijk wel!Misschien best eens ter plaatse meer info gaan vragen!Groetjes
Hallo, Wij trouwen op 10/10/09 en zouden als het slecht weer is ook in het station van antwerpen onze foto's willen doen;volgens onze fotograaf moet je inderdaad een toestemming hebben.Onze fotograaf ging nog de nodige informatie doormailen naar ons .yvette
Ik ben treinbegeleider en ..inderdaad, daar is om veiligheidsredenen toestemming voor nodig. Normaalgezien krijg je dan begeleiding mee..Dit om te voorkomen van op en af de treinen te springen, terwijl de deuren aan het sluiten zijn enzo..Ik weet ook wel dat jullie dit niet gaan doen .. Dat het gewoon wat kiekjes zijn in de prachtige architectuur ..Soms zie je zo van die treinspotters staan, wij als treinpersoneel moeten dat dan melden... enz..Ik heb het eens nagevraagd waar je toestemming moet vragen, maar er is ook niemand die het precies weet ..Misschien eens bellen naar de klantendienst ?? 02/528 28 28 open: 7/7 van 7-21:30uVia mail zou ik niet doen. Heb ik nagevraagd, ze zijn nu nog bezig met de mails en brieven van Januari te behandelen ...
hey ,omdat ik daar in de buurt ben opgegroeid wilden wij dat ook doen2maand op voorhand gebeld ,gemaild en zelfs tot daar gegaangingen ons iets laten wetenwachten en niets horen ,tot de dag na de trouw ,we mochten komen beetje te laat maar soit :s
Hey,Bedankt voor jullie reacties. Via de klantendienst lukt het ook niet al te best om iemand te pakken te krijgen. Ik ben dus van plan om dit weekend eens te gaan horen in het station zelf.@ Lindsey: heb jij misschien de contactgegevens van de stationschef ofzo? Dan kan ik misschien eens via hem/haar proberen...Groetjes
Stationschef zit op verdieping 1 ( peron 1-6) Hij zit in het midden van het stationsgebouw.Er staat zo'n kepie op de deur..Als hij daar niet is loopt hij meestal in het station rond met een volledig rode kepie. En anders eens rondvragen aan evt. treinbegeleiders die daar rondlopen .. Misschien kom je mij wel tegen ;-)z'n nummer kan/mag ik helaas niet geven, aangezien dat een diensttelefoon is..
Lindsey, bedankt voor de tip! Via de onderstationschef en de balie op het gelijkvloers zijn we bij de juiste persoon terecht gekomen en hebben we de toestemming gekregen!Groetjes,Ellen