Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindje

30-6-2009 13:19:59
hey!

Wat doet een bruidsmeisje (van 2 jaar) naast schattig wezen mbt de huwelijksmis:
- voor de bruid lopen als zij binnenkomt en ev met bloemblaadjes gooien
- ringen brengen
- voor het getrouwde koppel lopen als ze buiten gaan

thx voor de reactie!

joke
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 319

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik30-6-2009 13:35:35

dat zal het zowat zijn ;-))

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik30-6-2009 14:59:38

Hallo,

dat is het zowat denk ik, ook wel bij op de foto's maar dat is vanzelfsprekend eh!

Gwen
14/05/2010

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik30-6-2009 18:29:09

Heel vervelend zijn en de hele mis storen!

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik30-6-2009 20:28:50

Katrien heeft duidelijk nog geen kindjes en is heel gelovig denk ik, die wil geen seconde van haar kerkelijk gebeuren missen volgens mij. Ik denk dat je van een kindje van 2 jaar niet teveel kunt verwachten buiten schattig wezen. Die zal idd wel in jullie buurt kunnen rondlopen, maar echt lopen waar jullie het willen en wanneer jullie het willen dat zal nog wat moeilijk zijn voor zo'n klein dutske vrees ik. Ons bruidmeisje is 2.5 jaar (ons dochtertje), en ja ze gaat de ringen brengen (maar als da op die moment niet lukt, dan springt er wel een getuige in), en ze mag voor ons lopen ja als ze dr op dat moment zin in heeft. Kleine kindjes die gedwongen worden, dat eindigt alleen in huilbuien en drama's dus verwacht aub niet teveel van zo'n kind ! Succes hé ! Tinneke

heidi

Meld misbruik2-7-2009 8:47:39

je kan niet teveel verwachten van een kindje van 2 jaar, wij hadden er 4, onze zoontjes van 2 en 3,5jaar en hun neefje en nicht van 3 en 4jaar. ik had ook in gedachten om het mooi te laten verlopen, maar bij de proef wisten we al dat dat niet waar zou zijn, maar de ze zo samen binnenloopten had wel iets, ja kinderen he, je kan ze niet in het gareel houden.
www.heidienwouter.bruiloftsite.nl

joke
1-8-2009
 Meld misbruik2-7-2009 13:23:20

bedankt voor de reacties! we gaan idd niet te veel verwachten van haar, behalve schattig zijn (wat geen probleem zal opleveren) en al de rest is dan mooi meegenomen. Ik vind het op zich niet zo erg dat kinderen wat kabaal maken en zich "amuseren" tijdens de mis, dat weet je en hoort er ook een beetje bij!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...