Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ook 1/04/2006

15-9-2005 19:05:30
Hoi bruidjes, ik heb gezien dat er nog koppels zijn die het aandurven om op 1 april 2006 te trouwen. En ook wij krijgen elke keer te horen 'het is toch geen grap he'. Ik wou graag eens weten hoe jullie met de voorbereidingen staan en gewoon wat leuk samen uitkijken naar deze 'gevaarlijke' datum :-)
Groetjes,
Lies

liesbeth
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 522

Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-9-2005 19:27:06

Hey,

wij trouwen ook op 1-4-06 en die datum stond al 3,5 jaar van tevoren vast, dus het is er echt wel voor gedaan ;-) tja, we komen zowat op de kaap van een half jaar, en hoever zitten we nu al: zaal, kerk, traiteur, fotograaf, pastoor, dj, videograaf zijn vastgelegd. Maandag gaan we ons uur op het gemeentehuis vastleggen, dinsdag ga ik een kleedje passen (puur voor de fun, want ik maak het mijne zelf en het hangt al in stukken in de kast), het kostuum van mijn toekomstige zit al in ons hoofd, winkel en zo weten we ook al, alleen moeten we dat nog wel bestellen, ringen idem dito eigenlijk, ringkussentje is al af, gastenboek is er al, zelfgemaakte uitnodigingen zijn klaar (enkel nog kaartje met tekst in kleven), gastenlijst met adressen staat voor dit weekend op het programma, huwelijksreis willen we in oktober vastleggen, oh ja, ceremoniemeester hebben we ook al, onze viering is al af, de cadeautjes om aan de kindjes af te geven na de mis zijn ook af, zelfs onze zelfgemaakte huwelijkskaars en de kaarsjes om 's avonds op tafel te zetten zijn ook al heel lang af, kortom, ik denk dat we er nog altijd goed voorstaan ;-) en nu ben ik wel heel benieuwd naar jullie voorbereidingen!!

groetjes,
Els

saskia
1-4-2006
 Meld misbruik15-9-2005 19:53:07

Hoi hoi,

Ook wij trouwen op één april en horen inderdaad vaak of het misschien een aprilgrap is. Wij staan nog niet zover als Els. Morgen hopen we onze fotograaf vast te leggen. De auto's de feestzaal en de receptiezaal liggen al vast. Op 1 oktober gaan we het gemeentehuis vastleggen en nadien begin ik aan mijn zoektocht om de geschikte bruidsjurk te vinden... Jullie kunnen alvast eens kijken op onze site http://users.poink.be/saskiaenjimmy !
Groetjes,

Saskia

liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik15-9-2005 20:13:50

Hoi Els,
Wij zitten helemaal nog niet zover als jullie. Wij hebben wel onze zaal al en de datum gereserveerd op het stadhuis. Deze maand zou ik ook graag de kerk willen vastleggen. Wij gaan 24 sept. naar een huwelijk in die kerk kijken en hopen dan even met de priester te kunnen spreken. Verder hebben we onze 'filmploeg' al en zijn we aan een site bezig :-) Leuke dingen ipv nuttige dus :-)
Voor onze uitnodigingen hebben we al een idee, maar verrevan concreet.
Verder dacht ik om begin novemer eens te gaan kijken voor een kleed. Normaal zal dan overal de nieuwe collectie binnen zijn...
We zullen elkaar op de hoogte houden ;-)
Groetjes,
Lies

Karolien
8-4-2006
 Meld misbruik16-9-2005 9:26:34

Hoi,
wij trouwen precies één week later op 8 april.
Onze zaal ligt al vast, maar wat het precies zal worden weten we nog niet (wel of geen receptie...). De kerk ligt ook al vast, maar dat is het zowat!!
Ik dacht ook in november te gaan kijken voor een kleed. Voor een fotograaf zijn we nu aan't rondkijken, hebben wel al een idee. Aan auto's en ceremonie doen we niet mee. Uitnodigingen wil ik ook graag zelf maken; waar doen jullie zoal ideeën op?
Ondertussen ben ik misboekjes van kennissen aan't verzamelen om inspiratie op te doen.
groetjes
Karolien

davine
31-3-2006
 Meld misbruik16-9-2005 11:04:15

Hoi,

Wij trouwen de dag voor jullie. We hebben onze zaal al en de kerk staat ook al vast. De fotograaf en ceremonie is ook besteld. Op 22 oktober mag ik mijn kleed gaan kiezen. En dat zal het zo ook zijn. Ben stlletjes aan al wat aan het rond kijken voor misboekjes.

Veel plezier met de voorbereidingen.
Davine

Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik16-9-2005 15:04:59

Hallo Liesbeth en co!
Wij trouwen ook op 1 april 2006. Tja, die datum kwam gewoon goed uit. Ik heb wel moeite om nog geamuseerd te reageren wanneer weer iemand afkomt met de 'grappige' reactie: ah, maar mij ga je niet liggen hebben, hoor, 't is natuurlijk een aprilgrap, he! ... Maar goed, dat nemen we er maar bij en daarbij is de kans groter dat de datum bij iedereen in het hoofd geprent is.
De voorbereidingen... Wij zijn al van 14 juli 2004 verloofd (heb ondertussen een klein zoontje Arno) en hebben dus al wat tijd gehad om op het gemak rond te kijken. De kerk ligt vast (trouw vd wet is al voorbij), misboekje maakt vorderingen, optie genomen voor de muzikanten, dj ligt vast, ceremoniewagens ook, weten welke openingsdans we willen (al jaren), het idee van de uitnodiging is er, maar er komen mij volgende maand enkele vriendinnen helpen om ze te maken, etc... De eerste pasbeurt zal plaatsvinden op 5 oktober. Heb het gevoel dat we nog alle tijd in de wereld hebben, hoor!
Heel veel groetjes uit Engeland, and keep us posted!
Liselot

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...