Nu Online
Momenteel zijn er 683 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pierre-Yves Brussel

30-6-2009 22:10:39
Hoi Mede-bruidjes,

ik zou graag mijn kleedje bij Pierre-Yves in Brussel bestellen. Heeft er al iemand ervaring met deze winkel of de winkel in Aalst? waren jullie tevreden?

Groetjes
Els

Els
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 874

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik1-7-2009 8:57:35

Hey Els

Ik had mijn kleed al, voor ik naar die winkel ging, maar wat ik daar bv heb gekocht is een speciale bh en enkele juweeltjes. Hele vriendelijke mensen, helpen goed maar vind het persoonlijk niet goedkoop :)

Groetjes
Katrien

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik1-7-2009 11:59:06

Hoi,

PY in Brussel ken ik niet.
Over Aalst kan ik je het volgende kort en bondig vertellen : onbeleefd, onbeschoft, opdringerig, ze denken dat ze enigste bruisdwinkel in vlaanderen zijn.
Ik had daar mijn droomkleed gezien, maar door hun "behandeling" wilde ik het koste wat kost niet bestellen.
Heb het uiteindelijk gevonden in een winkel in Deinze en....
Het prijsverschil is om U tegen te zeggen : € 400 !!!
En, PY rekent dan nog retouches aan ook, dus ...

Uiteindelijk beslis je zelf en er zijn bruidjes die daar wel tevreden waren.
Ik kan alleen mijn eigen ervaring delen.

Groetjes

Indiana
4-7-2009
 Meld misbruik1-7-2009 14:00:01

Ik ben daar geweest, maar voor iets heel anders: ik was het staaltje van mijn stof van mijn kleed (gekocht in een andere winkel dus) kwijt. Ik ben gewoon binnegewandeld bij Pierre-Yves, heb het uitgelegd, ze hebben me heel vriendelijk geholpen en niets gevraagd. De winkel ziet er wel niet zeer groot uit...

Mieke

Meld misbruik15-7-2009 14:44:51

Hoi Els,

ik trouw op 15/08 en heb mijn kleedje daar besteld. Ik ben er in november de eerste keer geweest, dan 9 juli voor de eerste pas en normaal 4 augustus voor de 2de pas. Maar ik ben vandaag nog eens langs gegaan omdat ik de perfecte trouwlingerie had gevonden, maar niet zeker was of dat wel goed onder mijn kleed zou passen Ik mocht meteen nog eens langskomen om te proberen. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden van. De winkel is idd kleiner dan andere winkels waar ik nog was langsgeweest (Le Chapeau in Antwerpen, Linx in Leuven), maar ze hebben wel een heel groot assortiment. Toch van de jurken die ik wou passen (vooral Lina Raffaelli en Rembo Styling). De dames die je helpen met het passen en het bijspelden zijn ook heel vriendelijk en geduldig.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...