Terug naar overzicht
Hey ElsIk had mijn kleed al, voor ik naar die winkel ging, maar wat ik daar bv heb gekocht is een speciale bh en enkele juweeltjes. Hele vriendelijke mensen, helpen goed maar vind het persoonlijk niet goedkoop :)GroetjesKatrien
Hoi,PY in Brussel ken ik niet.Over Aalst kan ik je het volgende kort en bondig vertellen : onbeleefd, onbeschoft, opdringerig, ze denken dat ze enigste bruisdwinkel in vlaanderen zijn.Ik had daar mijn droomkleed gezien, maar door hun "behandeling" wilde ik het koste wat kost niet bestellen.Heb het uiteindelijk gevonden in een winkel in Deinze en....Het prijsverschil is om U tegen te zeggen : € 400 !!!En, PY rekent dan nog retouches aan ook, dus ...Uiteindelijk beslis je zelf en er zijn bruidjes die daar wel tevreden waren.Ik kan alleen mijn eigen ervaring delen.Groetjes
Ik ben daar geweest, maar voor iets heel anders: ik was het staaltje van mijn stof van mijn kleed (gekocht in een andere winkel dus) kwijt. Ik ben gewoon binnegewandeld bij Pierre-Yves, heb het uitgelegd, ze hebben me heel vriendelijk geholpen en niets gevraagd. De winkel ziet er wel niet zeer groot uit...
Hoi Els,ik trouw op 15/08 en heb mijn kleedje daar besteld. Ik ben er in november de eerste keer geweest, dan 9 juli voor de eerste pas en normaal 4 augustus voor de 2de pas. Maar ik ben vandaag nog eens langs gegaan omdat ik de perfecte trouwlingerie had gevonden, maar niet zeker was of dat wel goed onder mijn kleed zou passen Ik mocht meteen nog eens langskomen om te proberen. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden van. De winkel is idd kleiner dan andere winkels waar ik nog was langsgeweest (Le Chapeau in Antwerpen, Linx in Leuven), maar ze hebben wel een heel groot assortiment. Toch van de jurken die ik wou passen (vooral Lina Raffaelli en Rembo Styling). De dames die je helpen met het passen en het bijspelden zijn ook heel vriendelijk en geduldig.