Terug naar overzicht
Mijn vraag is dus ;) Kan iemand ons helpen???
hallo, ik ben ook al een tijdje op zoek naar een tof intredelied. onze voorkeur was He's a pirate, maar we zijn daar een beetje van afgestapt. Iedereen heeft dit tegenwoordig. Hieronder ook enkele kansmakers:* intro Star Wars* "Dallas" theme* themesong "airwolf"* Let me entertain you - robbie Williams* lac du connemara (typisch)Niet de meest gewone, maar misschien dat dit het juist super maakt. grtzSofie
bij ons is het "another day another way".... for me to open up to you"groetjes
wij nemen wild child van enya grts
Ik heb hetzelfde lied als Evelyn, Wild Child.Groeten,Eva
Hoi,Wij hadden als intredelied voor de zaal de instrumentale versie van Goldeneye van Tina Turner. Groetjes,Jill
Hi Nele,ons intredelied is "Ritmo de la Noche" van Lorca.Groetjes
when love takes over - david guetta en kelly rowland
the way i are van Timbaland heeft ook wel een toffe beat om binnen te komen vind ik
HeyWij hebben gekozen voor het liedje van de film Lords of the Ring (Hobbits), mijn stiefpa geeft mij weg en hij is helemaal zot van Lords of the Ring dus hij zal wel verrast zijn :-)Groetjes en succes met de zoektocht!Nathalie
Voor in de kerk of in de zaal?Wij hebben: Alegría voor de kerk en time of my life voor de zaal.ValerieNog 3 keer slapen!
From this momentShania TwainMieke25/7/09
Ik weet niet of je vader je weggeeft in de kerk. Maar wij hadden In Dreams van Roy Orbison. Héél mooie tekst voor vader en dochterrelatie..... Vrij onbekend, maar hebben er heel leuke reacties op gekregen.Ann
Dank je wel iedereen! Er zitten een aantal leuke liedjes tussen!! Het zal een moeilijke keuze worden!!Nele