TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
1-7-2009 10:18:20
Ja het is idd zo dat je best nu al kan beginnen zoeken, je zou ervan verschieten hoeveel zalen al bezet zijn voor 2010! Zeker als je op een zaterdag trouwt. Wij hebben een vrijdag gekozen omdat we in de namiddag willen trouwen en in onze woonplaats kan dat alleen op een vrijdag. Waar in A'pen? In de buurt vant stad zelf of eerder de kempen? Groetjes
|
|
stephanie
4-9-2010
|
1-7-2009 10:49:05
Wij wonen zelf in Kontich en een half uurtje rijden mag toch wel. Voor zoiets doe je dat wel he. Moest mijn toekomstige wederhelft maar eens inzien dat de tijd begint te dringen! Hij zou twee maanden voor het huwelijk op zoek gaan... :p
|
|
Kim
26-6-2010
|
1-7-2009 12:03:01
Hey, het is een beetje afhankelijk wat voor feest je wil ... en afhankelijk van budget. In Waarloos is er 'Berkenhof' dit kan je compleet inrichten en is echt niet duur. In Aartselaar zaal Koekoek, Het Rekreatief in Wilrijk ... Voor een hoger budget is er De Jachthoorn, de vroegere Potaerd op de steenweg. Als je zoekt in gouden gids vind je de zalen met afstand van je eigen gemeente :-) hopelijk heb je er iets aan ...
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
1-7-2009 14:36:31
Ik kan jou nie direct helpen want ben niet van jouw regio maar wou gewoon even zeggen da ik thuis ook zo ne vent heb! Ik vond trouwen nie echt nodig want we wonen al dik 5j samen maar hij wou per se dus heeft hij mij toch ten huwelijk gevraagd(al meer dan een jaar geleden) maar de planning(zaal, traiteur, dj, ringen,...laat hij allemaal aan mij over, hij snapt nie da we nu een beetje in gang moeten schieten. Ach het heeft zo ook zijn voordelen hé, ik doe alles naar mijn zin ;-) hi hi!
|
|
Ellis
19-6-2010
|
1-7-2009 22:38:40
Hallo,
Wij doen onze receptie + feest in Hof Van Reyen te Boechout. dat is echt een mooie zaal, verzorgd en lekker eten. Wij trouwen Juni 2010 en hebben de zaal al in Maart/April gaan vastleggen...
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
2-7-2009 2:06:04
wij hebben ons feest gehouden in San Marco Village(Schelle ,boomsesteenweg naast Wima) en het was supper niet duur ,heerlijk eten en alles word tot in de kleinste details verzorgd
xxx Stephanie alleenvanmij@live.be
|
|
Ellen
1-6-2009
|
2-7-2009 8:01:59
Als je nu op zoek gaat heb je nog wel wat mogelijkheden, en kan je de zaal kiezen die je wil. Binnen enkele maanden zal je merken dat er minder keuze komt. Hangt er ook vanaf of je een bepaalde datum voor ogen hebt, of dat dat niet uit maakt. Dus ik zou zeggen : ga alvast op zoek.
Hof Ter Delft in Ekeren, Hof Van Reyen in Boechout, La Grange in Massenhoven, kasteel van Brasschaat (heel chique), De Beemden in Nijlen (grote tent aan vijver), De Slootjeshoeve in Berlaar, Zaal Martinus in Zoersel
|
|
stephanie
4-9-2010
|
2-7-2009 10:05:41
Allemaal bedankt voor jullie tips! Ik ben volop op zoek! Heb al een afspraak in de Eyck in Zoersel en eentje in het Koloniënhuis in Tervuren. Zijn allebei wel wat verder dan de bedoeling was. De anderen ga ik snel eens opzoeken.
Groetjes
|
|
Carolina
1-8-2009
|
2-7-2009 20:52:36
De Hezehoef in Olen Daemshof in Noorderwijk liggen beide dicht bij de autostrade, een 20 min. van Antwerpen. Beide ferm zalen.
groetjes, Carolina
|
|
Krista
30-5-2009
|
2-7-2009 21:19:45
Hey Stephanie,
Wij zijn op 30 mei gehuwd en hadden onze zaal toch ook bijna een jaar op voorhand vastliggen. Wij hebben gefeest in Domein Martinus in Halle-Zoersel. En dat was pico bello in orde daar! Lekker eten, perfecte bediening, hele mooie zaal & tuin en als bruidspaar mag je daar zelfs blijven overnachten. Een andere zaal die ik ook wel durf aanbevelen is La Grange in Massenhoven. Daar zijn we eens naar een walking diner geweest en dat was ook allemaal dik in orde. Alvast heel veel voorbereidingsfun gewenst!
Groetjes, Krista
|
|
Kim
18-9-2010
|
3-7-2009 11:15:50
Hey Stephanie, Wij trouwen op 18/9/2010 in het daemshof te Noorderwijk..een echte aanrader. Verder zijn wij ook een kijkje gaan nemen in Lier, Hof van Nazareth; de vlasschaard in Hulshout; slootjeshoeve berlaar. En wij zijn idd ook geschrokken hoeveel data er al bezet waren (begin juni!)... dus op zalenjacht gaan meid!
|
|
saskia
18-7-2020
|
6-7-2009 21:35:21
een goeie tip: salons de luithagen in ekeren.grote parking, gemakkelijk bereikbaar, 2 hotels naast de feestzaal, lekker eten, goei bediening en mooie locatie.budgetair een heel goede keuze.echt de moeite heb er nu al 4 feesten gedaan!!!
|
|
Gino
|
7-9-2009 14:29:51
De hezehoef in Olen is zeer goed, vlotte bediening, heel lekker eten, heel flexibel. De baas komt misschien stroef over, maar uiteindelijk blijkt hij een heel correct persoon te zijn. Alles is daar gegarandeerd in orde.Mooi terras en fantastische zaal.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|