TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leen
26-8-2006
|
15-9-2005 21:26:21
hey,
ik trouw op 26 augustus 2006 en ik heb ook alles al geregeld allé alles.
Mijn zaal ligt vast, de kerk,... Dj's nog niet maar hebben al veel info nu nog beslissen! Voor mijn kleed heeft mijn mama gebeld en wij gaan in december langsgaan dan zaten we volgens de verkoopsters goed, dus mag jij in november je afspraak maken hé! Voor de rest hou ik mij ook al bezig met kleine dingen te regelen zoals bloemen, misboekje ineen knutselen, kadootjes ouders enz. Ik ben van het gedacht, beter te vroeg dan te laat maar ja ik wil gewoon zeker zijn da alles in orde is en da ales goe is!!
hopelijk helpt dit je een beetje,
Leen
|
|
An
13-8-2005
|
15-9-2005 21:31:29
Hoi Kathleen, Eerst en vooral proficiat met je verloving. Wij zijn 13/08/05 getrouwd en waren ong.9 maanden verloofd. Als je de belangrijkste dingen al hebt vastgelegd, kan je nu op je gemak wat tips van het forum halen. Je hebt nog zeeen van tijd. Je kan misschien al mooie misteksten zoeken, eens nadenken voor kadootjes voor ouders en getuigen, voor de gasten,.. t Is vooral in t begin dat je verloofd bent en net voor de trouw dat er veel geregeld moet worden. Ik ben pas in januari gaan passen en heb in februari mijn kleed besteld.. nog meer dan tijd genoeg. Laat je vooral niet opjagen maar geniet van de voorbereidingen.. want t vliegt echt voorbij en voor je het weet is jullie dag daar. Groetjes en veel succes! An
|
|
Evy
22-7-2006
|
16-9-2005 8:54:32
Hallo Katleen,
Wat een toeval, wij trouwen 1 dagje later dan jullie, nl op 22/07/2006.
Wij zijn verloofd sinds 25 juli, dus dan ook bijna 1 jaartje.
Ook wij hebben alle belangrijkste zaken al vastgelegd hoor!! Tegenwoordig moet je gewoon bij sommige dingen er vlug bijzijn.
Wat ligt bij ons allemaal al vast...: - Kerk - Gemeentehuis kan nog niet (max 6 maand voor het huwelijk) maar de schepen die ons zal huwen staat wel al vast. - Fotograaf - Zaal (De Waerboom te Groot Bijgaarden) - Ceremoniemeester - Ceremoniewagens (1 old timer voor ons + 1 limo voor ouders + getuigen) - DJ - Ik heb al een ganse map vol misboekjes waar ik me deze winter ga mee bezighouden. - We weten ook al hoe we onze uitnodigingen willen, ga eerst zelf eens proberen en als 't niet lukt laten we ze maken bij de fotograaf. - M'n 2 tantes zorgen voor versiering van bloemen in de kerk en op de tafels in de feestzaal.
Dat zal het zowat zijn... Ik heb op internet al uitgebreid gekeken naar ringen en die gaan we bestellen bij Wim Meeussen, die ringen zijn fantastisch mooi.
En ja hoor, ook voor een kleed heb ik gans het internet al afgeschuimd. Alle sites van mogelijke merken heb ik bekeken en op de site van Pronovias en St Patrick stonden mijn droomjurken. Die nieuwe 2006 collecties komen in de meeste winkels nu pas binnen maar bij Moderna te Schepdaal zijn die al volledig binnen. Ik ben maandag geweest samen met mijn ma, die vond alles wel mooi, maar was eigenlijk wat te geemotioneerd om me te helpen kiezen (je kent dat hé, eerste dochter die trouwt). Ik had 2 fantastisch mooie jurken aangehad maar 1-tje bleef al 2 dagen in m'n hoofd spoken... Ik ben gisteren teruggeweest samen met mijn zus en ben supergeukkig, ik heb 'm besteld!! Ik hoef er geen 100 meer te passen om uiteindelijk bij m'n eerste gedacht te blijven, eens ik m'n goesting zie, mogen ze me er nog 1000 tonen, dat heeft geen zin. En nu ben ik direct opgelucht, eens die nieuwe 2006-collectie jurk weg zou zijn, kan ik die nog wel bestellen, maar niet meer passen.
Zodus, nee hoor, jij bent zeker niet de enige die al bezig is met die voorbereidingen...
Voor vragen, tips, gewoon een praatje mag je me altijd mailen hoor... evy.adriaens@skynet.be Dan kunnen we samen aftellen...
xxx Evy
|
|
annabel
12-8-2006
|
16-9-2005 9:17:22
Hallo Kathleen,
Wij trouwen op 26/08/2006 en wij hebben ook nog niets geregeld hoor. Geen paniek, want als je op dit forum leest, zou je inderdaad wel wat nerveus worden :-) We weten wel al welke feestzaal we zullen nemen en gaan deze dit weekend vastleggen. Dan ook asap kerk, dj en ceremonie. We hebben gemerkt dat de datum die we wilden wel al bezet was. Blijkbaar willen de meeste mensen trouwen in mei en juli-aug-sept...
Als je 't mij vraagt, heb je dus al veel geregeld.
Groetjes Annabel
|
|
Elke
12-8-2006
|
16-9-2005 10:32:48
Dag Kathleen,
wij trouwen op 12 augustus 2006 en bij ons liggen toch al een aantal zaken vast: - de feestzaal en kok (het is geen restaurant) - de DJ - het gemeentehuis (maar we trouwen enkele maanden eerder voor de wet)
Voor de rest zijn we volop bezig met: - de kerk en priester (maandag hebben we een afspraak) - de uitnodigingen (gaan we allemaal zelf maken, samen met de menu's, dus kruipt er redelijk wat tijd in) - de bloemen worden verzorgd door mijn mama en enkele vriendinnen van haar - de ringen: hebben we al eens bekeken en aangeduid wat we mooi vinden - kleed: vanaf oktober-november. Er is eerst nog een modeshow van Linea Raffaelli die ik graag wil gaan bekijken, daarna zal ik mijn kleed gaan kiezen.
Groetjes Elke
|
|
Lien
26-5-2006
|
16-9-2005 10:34:24
Hallo Kathleen
Wij hebben ons ook op 21/07/05 verloofd :-) Wij trouwen 26/05/06 en hebben dus wat minder tijd dan jij ...
bij ons liggen de grootste zaken zoals zaal, auto's, kerk, dj al vast. Mijn jurk ben ik gisteren gaan bestellen en zoals Evy hieronder al zegt de jurken van San Patrick zijn al binnen, want bij mij is het ook eentje van deze collectie !
Ik ben er super tevreden mee en nu heb ik weer heel wat tijd vrij ..;
groetjes
Lien
|
|
Evy
22-7-2006
|
16-9-2005 11:37:25
Welke is het geworden bij jou Lien? Bij mij Pronovias "Tornasol".
xxx Evy 22/07/2006
|
|
Sofie
22-7-2006
|
16-9-2005 12:18:46
Dag Kathleen,
Wij trouwen op 15 juli 2006 en volgende zaken liggen vast:
- feestzaal - fotograaf - Ceremoniewagens - Visagiste - kerk - gemeentehuis (zijn op de hoogte maar mag pas 6 maand op voorhand vastgelegd worden)
Mijn misboekje ben ik al volop mee bezig, en volgende week mag ik voor de eerste keer trouwkleren gaan passen!!! Spannend, wou dat het al zover was! Nog veel succes!
groetjes sofie
|
|
Lien
26-5-2006
|
16-9-2005 12:22:43
Hello Evy
Wel het is een jurk van San Patrick maar in al mijn spanning en euforie ben ik de naam vergeten vragen en op de site vind ik hem ook nergens terug ... Typisch.
Misschien spring ik morgen eens binnen om de naam te vragen !
Leuk he zo je eigen kleedje gekozen hebben, alleen jammer dat ik het nog zo lang moetn kunnen verzwijgen !
groetjes
Lien callenslien@hotmail.com
|
|
Vicky
9-9-2006
|
17-9-2005 14:23:53
Dag Kathleen,
Onze datum staat nog niet vast, maar we willen in september 2006 trouwen, volgend weekend gaan we enorm veel zalen bezoeken en dan afhankelijk van wat er nog vrij is een datum kiezen. Eerst was ons huwelijk gepland voor mei 2007, maar dat leek ons dan ineens nog zo lang, dus hebben we het opgeschoven, maar nu hebben we precies niet zo veel tijd meer. Ik ben nu een beetje gestresst omdat we ook geen duidelijke datum meer hebben, je kan zo niet echt aftellen dan hé, tis allemaal zo vaag. Gelukkig verandert dat binnenkort en tegen oktober zou onze zaal moeten vastliggen.
Dan ga ik ook meteen de kerk en het stadhuis vastleggen. De pastoor is een familielid, dus dat is al in orde, ik ben al volop bezig met de bedankjes te maken (daar kruipt veel tijd in) en heb al veel teksten verzameld voor het misboekje, heb ook al een idee voor de lay out van het misboekje en de uitnodigingen (willen we allemaal zelf maken). De muziek in de kerk wordt verzorgd door mijn schoonbroer. De DJ en fotograaf zijn nog vraagtekens, ik ga mijn licht eens opsteken tijdens de komende trouwbeurzen. Op het vervoer gaan we besparen.
Voor mijn kleedje ga ik eens kijken in november (eerst de zaal!), maar vind alle jurken van pronovias PRACHTIG! Helemaal mijn stijl, vooral dat korte kleedje in kant (staat ook in bruid en bruidegommagazine) Die v
|
|
Vicky
9-9-2006
|
17-9-2005 14:27:18
Verdorie, was weer te vlug...
De jurken van st patrick ken ik niet, maar ga die meteen eens opzoeken, want vele noemen dat samen met pronovias. Linea Raffaeli is niet echt voor mij, hou niet van dat gekreukte en ook rembo styling is niet mijn ding.
Ik zal nog wel iets laten weten als we eindelijk een zaal hebben gevonden.
Groetjes
Vicky
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|