Terug naar overzicht
Je kan Nivea Double Effect geberuiken een paarse deodorant, ze legt een laagje op je vel ruikt lekker fris en heeft mij de afgelope dage al super goed geholpen!Wel schudden met de bus, staat er niet op maar dan is het nog is eens zo goed!Wat je ook kan doen op de moment zelf is, een zakdoekje pakken deze deo er op spuiten onder je arm steken ff armen sluiten er af halen en terug er op spuiten :) heb je een nieuw laagje en je plakkerige gevoel is terug weg :)Groetjes,Yasmina & Gregory,06/08/2010
en voor de rest denken: beter te warm en zweten dan regen :)ik ben vorige zaterdag getrouwd en ik kan je garanderen dat ik ook heel veel gezweet heb. en zeggen dat ik begin van de week voor regen en onweer vreesde! Groetjes,Nathalie
Ja, idd beter dan regen:-)En tips ivm de make-up? Fond de teint ed?xxx
hallo, bij de apotheek heb je een speciaal product/deodorant, dat ervoor zorgt dat je niet zal zweten onder de oksels!!straf spul, maar het werkt!groetjes Ester
Je kan ipv fond de teint kiezen voor een poeder: dekt ook, iets minder natuurlijk, maar dat wordt zéker geen smeerboel op je gezegd. Ik krijg ook zo'n maku-upblaadjes mee met zo'n poeder op. Mijn visagiste heeft die wel besteld, dus weet het merk niet of zo, maar je kan gewoon op je gezicht ermee deppen, en het vettigste is dan weg én je bent bijgepoederd.ValerieNog 2 keer slapen!!