Terug naar overzicht
Je mag dat kiezen.Bij ons gaan er vrienden ook lezen en enkele kinderen.Schoonbroer wilde liever niet lezen wegens mss te veel zenuwen, dus gaan we het aan anderen vragen ;-)
Ik heb uit elke 'categorie' iemand gekozen: iemand van de suite, iemand van het gezin, iemand van de familie, iemand van de collega's, iemand van de vrienden,...Zo is iedereen vertegenwoordigd! Vond ik wel leuk!Groetjes,Véro
Idd maakt niet veel uit hoor! :-)
Wij hebben zelf enkele personen gekozen : zussen (wel uit suite), broers hebben we gevraagd maar zij doen dit liever niet, de getuige en dan enkele vrienden (vrienden niet in suite). Heb het aan de ouders ook voorgesteld (soms wordt welkom of lezing door een van de ouders gelezen), maar ze laten het liever aan de jeugd over. Gewoon eens vragen aan de mensen die je graag hebt.
wij hadden voor vrienden gekozen en de meters en de peters van onze zoontjes (zijn nog zeer jonge mensen, oudere zien dit vaak niet zo zitten)
Wij hebben het ook gedaan zoals Véronique, goede oplossing én afwisseling ;-)Valerienog 2 daagjes!!
Wij hebben in het algemeen mensen vanuit de suite. en 1 collega.Mij leek dit het logische, omdat ze zoiezo erbij zijn.