Terug naar overzicht
Kan je ze zelf niet gaan ophalen in Nederland?Vrienden van ons hadden zakjes met van die snoepjes in de vorm van lettertjes.Het koppel heette Tim en Lien dus hadden ze de letters T en L in zakjes gedaan.groetjes
Van waar in Belgie ben je ergens? Wij verblijven door de week namelijk in Nederland (dus hebben daar ook een adres), en in het weekend zijn we gewoon in Belgie. Dus eventueel kunnen we ons Nederlands adres opgeven als verzendadres ofzo. Doe ik nu ook regelmatig voor vrienden (en maak er zelf ook handig gebruik van eigenlijk)GroetenGlenn
Hoi,Je moet maar eens kijken op www.bedankjes.nl . Hier staan ook pepermuntjes en andere snoepjes op. Hun verzendkosten zijn dacht ik 15€ naar België. Wij hebben er alvast de spekjes met onze namen op besteld. Ze moeten nog aankomen, maar lijkt me heel leuk. Groetjes Els
hey,kijk eens op de site van pepperprint.groetjes Daisy25/09/2009
Het Papboerke is ook wel in Nederland, maar daar zijn ze wat goedkoper (ook voor leveringen in België) en de service is ook in orde!http://www.papboerke.nl/?menu=article&categoryID=39... Succes!