Terug naar overzicht
je moet eerst uitmaken of je op thema werkt of op kleur, ons huwelijk was getind in de kleuren grijs, ivoor en oudroze, dit vond je er overal in terug (kleding, uitnodigingen, zaal, kerkversiering...)
Ik heb alles een beetje gebasseerd op onze tinten van kleren. Wij werken ook niet echt met een thema. Ik heb een champagnekleurig kleed en mijn ventje een bruin kstuum. Onze zaal zal aangekleed worden met crémekleurige tafellakens en bruine servietten. Onze bloemen zijn oranje calla's, hetzelfde als mijn bruidsboeket. En er zullen crèmekleurge en gouden ballonen boven de tafels hangen. We hebben ook nog oranje bloemblaadjes voorzien om op de tafels te strooien en bruine schildersezeltjes met sepia tekeningen om de gasten hun plaats te wijzen.Bij de deur zal een rode loper liggen en een grote bloemenboog aangekleed met bloemetjes, lintjes en klimop. Je kan ook altijd grote kaarsen (zoals die van blokker) buitenzetten, is 's avonds heel mooi.Zo, ik hoop dat je erventueel iets mee bent, begin gewoon misschien tinten te kiezen en surf eens op het net, ideetjes genoeg.Veel plezier,Kim
ik ben ook gestart op basis van de kleuren van onze kleuren (bruin/beige en ivoor)aan de hand daarvan ben ik tot het thema van zand en strand gekomen.Alles zal rond die kleuren draaien: onze uitnodigingen, onze zaalversiering, ...succes05/09/2009
Bij ons is alles gebaseerd op 2 kleuren: wit en limoengroen. Een echte aanrader, om te werken met kleuren, je kan er overal mee naartoe en er zo ver in gaan als je zelf wil, subtiel of all the way, veel plezier nog!