Terug naar overzicht
Hallo ellen,dat lijkt mij wel een beetje vroeg. in november komt de nieuwe collectie van trouwjurken uit voor 2010 en ik zou hier toch op wachten... Bovendien, eens je een kleed bestelt, is dat ook in een bepaalde maat en ik weet niet of je nog wilt vermageren en/of je je gewicht meer dna een jaar op hetzelfde peil kan houdenGroetjes,Nathalie
Hey, ik zou ook wachten om definitief te beslissen tot de nieuwe collectie uit is.Ruim een half jaar op voorhand is meer dan voldoende. Mocht je iets willen kopen in solden van deze collectie dan moet je voor de meeste winkels wachten tot september.Het is natuurlijk erg leuk om nu al te passen.Veel plezier ermee!!!Groetjes.
Ik was vandaag in het Bruidshuis in Merksem voor mijn tweede pas en daar hingen toch wel wat jurken en suitekleren in solden. Ik vermoed wel dat het niet de stukken zijn van de net afgelopen collectie.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey Ellen,Ik ben op 30 mei gehuwd en ik heb vorig jaar in augustus mijn kleed gekocht tijdens de solden bij Liliane Claes. Het was de enige winkel waar ik geweest ben. Misschien dat er nog wel zijn die solden doen. En niemand ziet dat hoor, dat je kleed van de collectie '09 is. En de korting vond ik mooi meegenomen. Groetjes,Krista
Hallo,wij trouwen volgend jaar in mei en ik heb in maart mijn kleed besteld omdat ik zoiets had van dat is het!(was reeds al een paar keer gaan passen.)Als je iet smooi vind en je bent zker van je stuk dan zou ik zeggen niet nadenken maar bestellen,ik zou alleen wel op een paar plaatsen gaan!Gwen
hey meidenbedankt voor jullie reacties!helaas ik ben vandaag gaan kijken en heb wel 10 jurken gepast niets naar mijn zin ben wel teleurgesteld want het kleed dat ik mijn gedachten had,hadden ze gewoon niet meer en spijtig maar die winkel doet geen solden op bruidskledij. ze hadden al jurken van de nieuwe collectie maar dat was het al zeker niet geworden dus voor mij maakt het echt niet of het nieuwe of vorige collectie is.groetjes!
Ik trouw op 10 juli 2010 en sta ook te popelen om mijn kleed te gaan zoeken, maar k vind het inderdaad nog een beetje vroeg. Ikzelf ga eerste langsgaan bij La sposa outlet in Beveren Leie of Pierre Yves outlet in Deinze. Ik hoop daar ook goedkoper aan een jurk te geraken, want uiteindelijk kost het allemaal wel wat geld. En ik geef dan liever iets meer uit aan mijn avondfeest.Succes
Ik ben ook nog niet gaan kijken want ik trouw pas in mei 2010 maar ik heb er wel al zin in. Enerzijds wil ik wachten tot de nieuwe collectie maar anderzijds heb ik al gehoord dat er meestal niet zo'n groot verschil is met de oude (een bloempje meer of minder) dus mss dat ik toch al eens vroeger ga kijken...succes ermee!