Terug naar overzicht
Hoi,amai,jullie hebben ook wel écht pech gehad hé! Laat jullie dag niet verpesten, en geniet er maar dubbel van!!Veel geluk!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Dag Rita en Roland,Jullie hebben inderdaad pech gehad. Is beter dat het op voorhand gebeurt en niet de dag zelf. Maar geniet er morgen maar van. Zullen duimen dat het droog weer blijft.GroetenEvi
Hey Rita,oh zo erg voor je man!!! Dit is toch wel doodjammer voor jullie!Mijn beurt is overmorgen en ik zou zeggen leef in een roes en laat de stress niet de bovenhand halen. Positief denken, hoe moeilijk dat ook is..Wij zitten ook met hier en daar problemen voor dé dag waardoor ons tijdsschema héél nipt gaat worden maar ik trek het me niet aan. Wat komt dat komt en ik ga niet op een klok zitten kijken.Héél veel succes morgen en slaap goed...Groetjes. xxx
ok, ik dacht dat wij pech hadden :-) Bij ons is er de afgelopen maanden enorm veel misgelopen, maar enkel materieel. En dat is niets in vergelijking met jullie.Laat het niet aan jullie hart komen, daarom zien jullie mekaar niet minder graag hé en daar is het toch om te doen!Geniet ervan!ValerieNog 2 keer slapen!
Beste Rita en Roland,ondanks de vele tegenspoed, van ganser harte een heel mooie en fijne dag gewenst, zalige wittebroodsweken en natuurlijk niks dan VOORSPOED in jullie huwelijksleven !Van harte gefeliciteerd en spoedig 'herstel' voor jullie beiden !Groetjes.
Bedankt iedereen!! Doet toch deugd dat er mensen zo lief zijn en meeleven.
Dit wens je toch niemand toe! Probeer het zo veel mogelijk van je af te zetten en geniet ontzettend van je huwelijksdag! Dit wordt de mooiste dag van je leven! geniet er van!
Lieve koppeltjes, de voorbije dagen heb ik jullie verteld van de pech die we hadden met die gebroken voet enzo maar ons huwelijk was ondanks alles SUPER!!! We hebben er het beste van gemaakt en zelfs de openingsdans heeft mijn ventje al hinkend toch mee kunnen doen. Het liedje was amazed van lonestar en omdat hij dat voor mij gekozen had vond ik het zoooooooo mooi.Mijn zus kwam op een gegeven moment in mijn oor fluisteren:" Rieteke hou de dag vast want het gaat zo snel voorbij" Lief he! Zal hier binnenkort foto plaatsen voor al de aanstaande bruidjes want misschien vinden er nog bruidjes mijn boeket een ideetje om ook te doen. Zou het alvast fijn vinden.Lieve groetjesRita en Roland