Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen grote dag!

2-7-2009 17:11:49
Hallo iedereen,
jaja morgen is het zo ver voor ons. Maar we hebben heel wat pech gehad de voorbije dagen. Mijn aannstaande man heeft zaterdag zijn voet gebroken, ocharme. Hij was in slaap gevallen in de zetel en toen hij wilde opstaan sliep zijn been waarschijnlijk. Zijn voet is blijven hangen en zo is die dubbel geplooid met alle gevolgen vandien. Zelf lag ik gisteren op spoed met een allergische reactie op medicatie. Ik stond vol bulten en jeuken niet te doen. Dus infuus met medrol. En wat er nog bijkomt is dat ze deze nacht proberen in te breken hebben in onze computerzaak. Ze zijn niet binnen geraakt maar toch... Stressen dus. Maar ik ga toch proberen er het beste van te maken. Hopelijk heeft de rest hier minder pech. Aan iedereen voor wie het ook dicht bij komt, GEFELICITEERD!!
Groetjes Rita en Roland

Rita
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 947

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik2-7-2009 17:21:42

Hoi,
amai,jullie hebben ook wel écht pech gehad hé! Laat jullie dag niet verpesten, en geniet er maar dubbel van!!
Veel geluk!
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Evi
5-9-2009
 Meld misbruik2-7-2009 17:21:51

Dag Rita en Roland,

Jullie hebben inderdaad pech gehad. Is beter dat het op voorhand gebeurt en niet de dag zelf. Maar geniet er morgen maar van. Zullen duimen dat het droog weer blijft.

Groeten
Evi

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik2-7-2009 17:22:49

Hey Rita,
oh zo erg voor je man!!! Dit is toch wel doodjammer voor jullie!
Mijn beurt is overmorgen en ik zou zeggen leef in een roes en laat de stress niet de bovenhand halen. Positief denken, hoe moeilijk dat ook is..
Wij zitten ook met hier en daar problemen voor dé dag waardoor ons tijdsschema héél nipt gaat worden maar ik trek het me niet aan. Wat komt dat komt en ik ga niet op een klok zitten kijken.
Héél veel succes morgen en slaap goed...
Groetjes. xxx

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik2-7-2009 18:51:33

ok, ik dacht dat wij pech hadden :-) Bij ons is er de afgelopen maanden enorm veel misgelopen, maar enkel materieel. En dat is niets in vergelijking met jullie.
Laat het niet aan jullie hart komen, daarom zien jullie mekaar niet minder graag hé en daar is het toch om te doen!

Geniet ervan!

Valerie
Nog 2 keer slapen!

tami
26-6-2010
 Meld misbruik2-7-2009 21:32:13

Beste Rita en Roland,

ondanks de vele tegenspoed, van ganser harte een heel mooie en fijne dag gewenst, zalige wittebroodsweken en natuurlijk niks dan VOORSPOED in jullie huwelijksleven !
Van harte gefeliciteerd en spoedig 'herstel' voor jullie beiden !
Groetjes.

Rita
3-7-2009
 Meld misbruik3-7-2009 1:30:17

Bedankt iedereen!! Doet toch deugd dat er mensen zo lief zijn en meeleven.

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik3-7-2009 10:17:08

Dit wens je toch niemand toe! Probeer het zo veel mogelijk van je af te zetten en geniet ontzettend van je huwelijksdag! Dit wordt de mooiste dag van je leven! geniet er van!

Rita
3-7-2009
 Meld misbruik5-7-2009 12:44:00

Rita
3-7-2009
 Meld misbruik5-7-2009 12:52:54

Lieve koppeltjes, de voorbije dagen heb ik jullie verteld van de pech die we hadden met die gebroken voet enzo maar ons huwelijk was ondanks alles SUPER!!! We hebben er het beste van gemaakt en zelfs de openingsdans heeft mijn ventje al hinkend toch mee kunnen doen. Het liedje was amazed van lonestar en omdat hij dat voor mij gekozen had vond ik het zoooooooo mooi.Mijn zus kwam op een gegeven moment in mijn oor fluisteren:" Rieteke hou de dag vast want het gaat zo snel voorbij" Lief he! Zal hier binnenkort foto plaatsen voor al de aanstaande bruidjes want misschien vinden er nog bruidjes mijn boeket een ideetje om ook te doen. Zou het alvast fijn vinden.
Lieve groetjes
Rita en Roland

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...