Terug naar overzicht
Hoi ! Ook ons budget is beperkt, we betalen ons feest zelf, hebben net gebouwen enzo... Dus wat doen wij ? We stellen onze huwelijksreis gewoon een half jaar uit ! We gaan volgend jaar in het voorjaar naar de Dominicaanse met ons tweekes of in mei ofzo met onze dochter naar Turkije. Al eens tussen de last minutes gesnuffeld ? Daar zitten soms koopjes tussen, of gewoon eens met z'n tweekes een weekje naar de zee, das toch ook superromantisch ? Het belangrijkste is dat je samen bent, toch ? Succes ! Tinneke, 29-08-2009
Hallo,Wij gaan naar Tunesië!! Is nog betaalbaar, à la Turkije een beetje!Is ook niet lang vliegen, nog een voordeel (voor mijn ventje).Groetjes
wij hebben ook een beperkt budget voor op huwelijksreis te gaan, en wij kiezen voor een last minute naar de zon.we trouwen 05/09/2009 en in augustus ga ik rondneuzen op het internet naar een lastminute. voor 400/500 euro PP vinden we op die manier wel ietssucces
Wij gaan naar Tenerife de week voor de herfstvakantie. Probeer zeker buiten een vakantie te gaan om de prijs te drukken.groetjes
Ik denk dat je veel keuze hebt voor je huwelijksreis, ook met een beperkt budget. Tenslotte gaat het er om dat jullie samen een weekje kunnen nagenieten! Al gedacht aan het zuiden van Italië ofzo.... ook heel mooi en typisch! Zeker een streek waar de romantiek zijn gang kan gaan :o)
Wij gaan hoevetoerisme doen in Oostende... Dicht bij de zee, rustig gelegen, ideaal voor een fietstochtje,... Kortom uitrusten en van elkaar genieten!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
http://www.ihacom.nl:80/Gite/Frankrijk/Centre/Loir-et-c... Ik ben al eens blij dat ik hier iets lees van goedkopere vakanties. Ik kan dat niet, zoveel geld geven voor zo maar even. Wij hebben een huisje gehuurd in de Loire streek in Frankrijk. groetjes, Carolina
Brugge?Dat hebben wij gedaan. 500 euro voor 5 dagen.
wij zijn 3dagen naar parijs geweest met de tgv ,en dat heeft ons aan vervoer en hotel een €300 gekost denk iken we hebben ons supper geamuzeertxxx Stephaniealleenvanmij@live.be