Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verkoop versieringen auto en buiten?

2-7-2009 22:43:46
Verkoopt er iemand zijn versieringen van de auto's en eventueel buitenversiering?

Wij trouwen op 5/9 en zijn van Oost-Vlaanderen, ook aanbod van West-Vlaanderen kan.

gr
Ann

annen mark
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 405

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik3-7-2009 17:11:23

In de xenos zag ik vorige week slingers voor een trouw, kostte bijna niets (folder stond op hun site: www.xenos.nl )
Ik ga onze versiering zelf maken, ga "boompjes" maken met oasis bollen die ik met mos ga bekleden, en er dan nep orchideeën in prikken... weet nog niet wat ik er erna ga mee doen. Moest ik ze weg doen dan laat ik je nog iets horen want eigenlijk kunnen we er toch niets meer mee doen na de trouw. wij trouwen op 1 augustus dus ik ga volgende week beginnen aan de boompjes. Op ons terras gaan we een heleboel parelmoer ballonnen ophangen en tule draperen (ons balkon is eigenlijk het enige wat we kunnen versieren, wonen op gelijkvloers appartement... Wij wonen in Destelbergen.
Groetjes,
Inge

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik3-7-2009 20:48:59

Dag Inge,

Bedankt voor je tips! Waar heb je de parelmoeren ballonnen en tule gekocht?

Iets volledig zelf maken zie ik echt niet zitten. De dag voor den trouw werken we ook nog beiden dus heel veel tijd om te versieren ed hebben we niet, mss kunnen we wel nog wat mensen inschakelen. De boompjes klinken alleszins mooi! veel succes ermee! en nogmaals bedankt

gr
Ann

Kelly

Meld misbruik5-7-2009 22:45:57

Hey,

versiering van onze auto's : lintjes (gekocht in AVA) en de bruidswagen : organza gedrapeerd (3E in stoffenwinkel) en een trouwkoppeltje (beertjes tweedehands gekocht via een site)op gezet.

buitenversiering : 2 laurierboompjes gehuurd bij de bloemist voor 9 E per boompje. En bij ons thuis is het de gewoonte dat de buren dat voor hun rekening nemen.

Dus eigenlijk heeft dit niet echt veel gekost.
Groetjes,
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...