TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
19-5-2006
|
16-9-2005 13:51:42
Hey Julie, mijn vriend en ik zaten een beetje met hetzelfde probleem. Wij trouwen volgend jaar in mei en willen ook iets origineels voor onze openingsdans. Ook omdat ik zelf helemaal niet graag slow. Daarom zijn we onlangs gestart met een cursus stijldansen. De man die deze cursus geeft heeft ons beloofd om samen met ons tegen dan een dans met originele muziek ineen te steken. Wij kijken er alvast heel erg naar uit en denk wel dat we op die manier origineel uit de hoek gaan komen. groetjes
|
|
Ann
20-5-2006
|
16-9-2005 17:00:06
Ik heb niet zo'n probleem voor een openingsdans, maar ik heb een leuk ideetje uitgedacht voor de twee kinderen van mijn vriend. Na Sheryl Crows 'Your'e still the one' gaan we ofwel de vogeltjesdans ofwel de plopdans laten draaien en samen met de kids iedereen op de dansvloer krijgen!!!!!
|
|
Liselot
1-4-2006
|
17-9-2005 18:37:29
Hey,
ik kan je natuurlijk niet helpen met 'persoonlijke' nummers voor te stellen, maar als je gewoon enkele ideetjes wil - ik denk dat onze stijl misschien een beetje overeen komt??? (Ik vind Paul De Leeuw en Depeche Mode nl ook zeer goed) Bruce Springsteen: If I should fall behind (album: lucky town) Nick Cave: Into your arms
Dat zijn de liedjes die ik het mooist vind, maar ja, zoals ik al zei, 't is voor iedereen anders, he. Laat eens weten wat je ervan denkt.
Liselot
|
|
Tom
24-9-2005
|
18-9-2005 12:44:49
Hallo,
Wij gebruiken Paul De Leeuw met Ik heb je lief (prachtig) in de kerk. Als openingsdans hebben wij Julien Clerc met Fais-moi une place. Heel mooie tekst, perfect dansbaar en voor ons een heel speciaal nummer.
Je moet maar eens luisteren.
Groetjes,
An & Tom - nog 6 dagen
|
|
julie
4-8-2006
|
26-9-2005 17:29:10
Jippie, grandioos bedankt voor jullie reacties! Ik zag dat er al een héleboel berichtjes gepost waren over dit onderwerp, dus ik ging teksten zoeken op internet he. Fais-moi une place is inderdaad héél mooi... Fais moi une place dans ton avenir... Kippevel! Onze voorkeur (en dat heb ik in m'n oorspronkelijke berichtje niet gezet) gaat uit naar De avond van Boudewijn de Groot, maar dat is niet zo dansbaar... An&Tom: proficiat!! Was 't een onvergetelijke dag? Hoe was 't weer waar jullie trouwden? Ik lag ziek in de zetel (campylobacterie) en heb met jullie meegeleefd! Liselot: dat van Bruce Springsteen ken ik niet. Ik ga opnieuw op zoek! Bedankt voor de tip! Ann: dat stijldansen, dat zouden m'n vriend en ik ook willen doen! Ik zie zo'n rumba (leve Dans Mondial op één), salsa of tango eigenlijk ook nog wel zitten. We willen eerst een origineel liedje met een sterke maar niet melige tekst, en dan gaan we onze danspasjes daaraan aanpassen, mét begeleiding... We hebben al een paar keer een dansje gewaagd samen maar dat lukte zo slecht (we proberen allebei te leiden) dat we allebei in de pintjes zijn gedoken ;-). Anyway: mochten er nog tips zijn: laat maar komen die handel!! groetjes! julie
|
|
julie
4-8-2006
|
11-10-2005 12:47:42
Hallo hallo, Ik heb gisteren nog enkele muziekjes beluisterd en heb enkele nieuwe kanshebbers gevonden: - Fais-moi une place van Julien Clercq - Days like these van Van Morrisson - I'll be there van Jackson Five Wat denken jullie? groetjes! Julie
|
|
julie
4-8-2006
|
26-7-2006 16:51:17
De kogel is door de kerk - we hebben beslist! Het wordt "als ze lacht" van yevqueni! De tekst is super, het tempo is behoorlijk hoog, maar 't is echt lachen geblazen als je niet kan dansen en 't toch probeert op dat liedje! Een openingsdans moet in onze ogen niet perfect maar vooral leuk zijn.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|