Terug naar overzicht
Wij trouwen ook morgen,en ze geven droog weer,het had er eerst al anders uit gezien voor zaterdag!Ik ben nu echt nerveus aan het worden,denk constant dat ik iets vergeten ben.Voor morgen heb ik opgeschreven dat ik de ringen niet mag vergeten,zakdoekjes,deo en pleisters want heb mijn schoenen niet ingelopen....Groetjes Karen 04/07/09.
gewoon genieten... alles loopt wel los.(reservekousen, deo, make-up, naaigaren en naald,...
Hey,Proficiat alvast hé.Hier nog een bruidje voor zaterdag. Ik ben ook steeds maar aan het denken aan van alles dat ik niet mag vergeten. Ik heb de laatste dagen een papiertje op zak en telkens als ik aan iets denk dan schrijf ik dat er bij op. Hopelijk krijgen we idd prachtig weer en mogen we allemaal genieten van een zalige dag hé!Veel succes allemaal!Groetjes,Eef
nog een Karen en ik trouw ook morgen! Mijn mama heeft speciaal een grote handtas gekocht zodat ik al mijn spuletjes aan haar kan geven. Vandaag heb ik voor het eerst naar het weerbericht voor morgen gekeken, gelukkig zal het wat frisser zijn!Allemaal een geweldige trouwdag morgen!!XX
Waar trouwen jullie?Wij in Aalst,om 14u.Ja..gelukkig minder warm en droog!!!Groetjes Karen.
Voor de misviering: misboekjes, huwelijkskaars, geschenkjes kids, ringen, muziek.Bij ons moeten de getuigen ook zeker hun identiteitskaart tijdens het wettelijk huwelijk mee nemen.Sofie19/09/2009
Ik denk aan praktische dingen: dingen om je te verfrissen of zo? en om lekker te ruiken? Zie ook dat je altijd water bij de hand hebt.Valerieook morgen!