TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
14-7-2009
|
3-7-2009 9:07:04
Hallo, wij zijn eerst onze zaal gaan vastleggen en daarna pas de kerk en het gemeentehuis. Voor de kerk en het gemeentehuis konden we de datum nog niet eens vastleggen toen we onze zaal reserveerden (anderhalf jaar op voorhand). We konden ook al niet meer de datum krijgen die we wilden, hebben uiteindelijk een weekje vroeger vastgelegd. De kerk hebben we een tiental maanden op voorhand vast kunnen leggen, het gemeentehuis konden we pas in januari vastleggen en we trouwen op 1 augustus... Dus niet mee inzitten, als jullie echt die zaal willen, dan schuif je alles een weekje op. 't Is toch nog lang dus voor de deken en het gemeentehuis zal dat vermoedelijk ook wel goed zijn... Succes! Inge (nog 28 dagen aftellen)
|
|
Eva
10-10-2009
|
3-7-2009 9:09:22
Dag Dorien,
als ik het goed begrijp heb je eerst de kerk en het gemeentehuis vastgelegd en dan pas de zaal. De meeste mensen die ik ken (inclusief mezelf) doen het eigenlijk omgekeerd, eerst de zaal vastleggen en daarna pas naar de kerk en gemeente gaan. Als die ene zaal echt je droomzaal is, zou ik toch overwegen om de kerk en gemeente te verleggen. Als je alles vriendelijk uitlegt, maken ze daar geen probleem van. En het is een jaar op voorhand, dus volgens mij zal je nog wel tijd genoeg hebben om dat een weekje te verleggen.
Groeten, Eva
|
|
Dorien
10-7-2010
|
3-7-2009 9:16:22
Wij hebben inderdaad eerst de gemeente en kerk vastgelegd. We hebben zelfs al moeten sleutelen aan de uren omdat er blijkbaar al een trouw gepland was voor de gemeente. We hadden al een aantal zalen bezichtigd (wel niet onze smaak) en die waren allemaal vrij, dus we dachten wel dat het geen probleem zou zijn. Tot je natuurlijk je droomzaal tegenkomt :-( De zaal waar we vandaag nog naartoe gaan is Hof Ter Meyghem in Oudegem (iemand hier ervaring mee?) en ook het Meirkenshof heb ik nu gecontacteerd, maar ik weet niet of die vrij zijn op onze vastgelegde datum.
groetjes
|
|
Dorien
9-7-2010
|
3-7-2009 10:25:56
Hoi naamgenootje!
Wij hebben ook onze datum moeten veranderen , het is wel maar een dag vroeger. We vonden ook geen zaal die vrij was op onze grote dag. En degene die we echt zagen zitten was alleen de dag ervoor nog vrij... dus hebben wij niet lang getwijfeld. Je moet niet verlegen zijn om op de gemeente en bij de deken te gaan veranderen. Het is tenslotte jullie dag , en dan moet alles zijn zoals jullie het willen!
Groetjes Dorien 09 juli 2010
|
|
Bart
|
3-7-2009 10:59:43
Dorien, als ik in dezelfde situatie zou zitten, dan zou ik het verleggen. Je moet het gewoon zo bezien. In je zaal ga je veel langer en meer tijd doorbrengen dus je moet ervoor zorgen dat jij je daar goed bij voelt. Je bent ook nog ruim op tijd, dus voor de kerk of het gemeentehuis is dat geen probleem, dus daar moet je je geen zorgen over maken. Gewoon doen waar jij zin in hebt. It's your day ! Succes. Groetjes, Bart (www.motionpictures.be )
|
|
tami
26-6-2010
|
3-7-2009 13:56:00
Hi Dorien,
ik kan het alleen maar eens zijn met de mensen hieronder. Je hoeft niet te vrezen dat men je zal afsnauwen. Je maakt de gemeente-ambtenaren gewoon deelgenoot van je 'probleem' en legt vriendelijk uit wat er gebeurd is en of de datum verplaatst kan worden. Daarna neem je de moed in beide handen en stapt naar de deken aan wie je eerst je oprechte excuses aanbiedt en dan vraagt of de datum kan verplaatst worden. Ik kan me niet voorstellen dat hij uit zijn voegen zal treden. Maar wacht hier niet mee want zo maak je het alleen maar erger. Denk gewoon : "Een moment van schaamte is zo snel voorbij". Dus wees effe dapper en ga erop af. Groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|