Terug naar overzicht
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt...van welk regio ben je ?in clips in aalst hebben ze veeeeeeeeeel boeken en denk dat daar zo een voorbeeld van in staat.ze hebben ook een winkel in asse.en anders carta rosa of zo, maar ben niet zeker
Van west-vlaanderen.Probleem is dat we een beetje gebonden zijn aan de drukker, is iemand die we kennen.. durf niet echt afzeggen.
hallo,idd het is een speciale manier van druk dat het lijkt dat het er dik bovenop ligt.idd deze kaarten zij vrij duur van prijs en als je ze dan niet zou nemen scheuren ze hun broek er wel aan....Mss een tip om zelf iets te ontwerpen...of om bij ava langs te gaan daar heb je vele keuze's en de prijzen al bij al nog goed mee
wij hebben zon uitnodiging laten drukken. Als je 2 weken voordien het materiaal binnenbrengt heb je ze 2 weken later. de prijs viel ook wel mee (vond ik). Ik ben wel van limburg. Wij hadden onze namen met daarrond een bloemenprint in lak
Hey Kathleen,Heb je jullie ontwerp nog? Kun je het eventueel doormailen naar veronique.moyaert@live.nl?groetjes
sorry dat ik nu pas antwoord maar ben een aantal dagen niet meer op de site geweest. Mijn nichtje is grafisch ontwerper en heeft deze uitnodigingen gemaakt en laten drukken. Ik heb geen ontwerp op de pc staan. Zij heeft dat allemaal wel maar is voor 3 maanden naar India vertrokken. Ik weet niet goed hoe ik u kan helpen sorry. Maar ik zou eens nr een andere drukker gaan aangezien niet alle drukkers dit speciaal drukproces aankunnen.groetjesKAtleen