Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel vervoer

3-7-2009 15:24:08
heyy allemaal,

wij hebben beslist om op 3 september 2010 te gaan trouwen, maar wij zijn er dadelijk al ingevlogen en gisteren zijn wij dan ook het zaaltje gaan vastleggen, niets te vroeg want was al bijna volgboekt voor die maand.
nu willen wij een origineel vervoer vinden, dus geen limo of bus maar eens wat anders. ik ben al een hele week aan het denken maar vind niets echt leuk.
hebben jullie ideetjes? ik kijk er naar uit om ze te horen

bedankttttt

groetjes daisy

daisy
3-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 3366

Kim
18-9-2010
 Meld misbruik3-7-2009 15:41:50

Hey Daisy,
wij zitten met hetzelfde probleem dan jullie! Het is echt moeilijk om het anders dan anders te doen.Veel alternatieven zijn er niet. Dit hebben wij als tips gekregen:
Bakfiets
Tandem
Riksja
VW kever of fiatje (zelf rijden)
Samen op een vespa'tje
Sommige zijn wel leuk, maar niet bepaald handig voor de bruidjes ! Wij moeten trouwens een steile berg omhoog, dus zie je ons al trappen ?? :-)
In ieder geval veel succes en als je iets weet let me know !
groetjes, Kim

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik3-7-2009 16:01:04

hey kim,

mijn vriend wil op de moto :-( maar ik durf er niet op haha. nu dachten we aan een trike. maar zoals je zegt het is niet echt handig. misschien een echte amerikaanse auto, of huifkar? ik weet het ook niet. het moet voor ons niet sjiek zijn want wij houden het eenvoudig, er is ook geen avondfeest maar een dansfeest. voor ons telt vooral de fun. dus als je iets vind, let me knowww

groetekesss

tami
26-6-2010
 Meld misbruik3-7-2009 16:27:57

Hi Daisy,

ik betwijfel of in België olifanten toegestaan zijn op de openbare weg, zoals in Indië. Zou anders wel origineel zijn, hé.
Jullie kunnen ook zelf een 'wagen' bouwen die door een tractor getrokken wordt. Dat is meestal de hooikar van die tractor. Aan elke hoek van de wagen wordt een witgeverfde paal bevestigd en bovenaan wordt tussen elke paal een witte dwarslat bevestigd. Elke paal wordt daarna omwikkeld met tulle of wit laken. Over de 4 palen wordt daarna een groot wit onderlaken als een soort baldakijn gehangen. De hoekoverschotten worden aan de palen vastgemaakt en elke paal wordt vervolgens met tulle omwikkeld en met kunstklimop en rode rozen versierd, in spiraalvorm. Aan de dwarslatten worden witte, roze en bordeaux satijnlinten en tulle bevestigd.
Dit heb ik laatst in Frankrijk gezien : verbluffend en verrassend mooi ! Op die kar werden ook foto's genomen bij het buitenkomen van de kerk met de bruidskinderen en dan met de ouders.
Je kan evt. een grote vierkante tuinparasol met poot voorzien, zodat jullie bij regen toch droog blijven zitten !
Is dit iets bruikbaars ?
Groetjes,

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik3-7-2009 16:35:12

hey tami

dit klinkt echt niet slecht nie, het is de moeite om hier eens over te spreken. ik weet niet of men vriend er voor te vinden is.

groetjes en thx

Ashley
24-7-2009
 Meld misbruik3-7-2009 17:54:25

wij hebben voor de suite een vw kever en wij zitten in een vw splitbusje. wel tof. als je die dan ziet rijden 5 kevers en zo'n busje. kijk maar op kever-rent

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik4-7-2009 10:05:00

Ikzelf heb al een trouw meegemaakt waar bruid en bruidegom met de tandem naar de kerk kwam gereden en hun kindjes in zo een aanhangwagentje voor kindjes.
Vond dit wel origineel en schattig.

Nele
7-2-2009
 Meld misbruik4-7-2009 14:37:04

Hoi,

mits ik ben getrouwd met een boer zijn we getrouwd met de tractor(was wel een spiksplinter nieuwe)http://www.facebook.com/photo.php?pid=30468196&l=9c... , vind ik toch wel origineel!

Groetjes

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik6-7-2009 9:22:22

Mijn ceremoniemeester gaf ook als tip om een 'woonwagen' te huren. Die kon voorafgegaan worden door paarden of door een tractor. De eigenaars wonen in het Gentse. Ik heb foto's gezien en was tof ingericht, maar mijn partner wou liever een bus.

Succes.

lizi
21-8-2010
 Meld misbruik25-10-2009 21:02:50

www.touristtram.be
wij huren de trolley, zo'n trammetje zoals je in San Francisco ziet rijden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...