Terug naar overzicht
Hey Daisy,wij zitten met hetzelfde probleem dan jullie! Het is echt moeilijk om het anders dan anders te doen.Veel alternatieven zijn er niet. Dit hebben wij als tips gekregen:BakfietsTandemRiksjaVW kever of fiatje (zelf rijden)Samen op een vespa'tjeSommige zijn wel leuk, maar niet bepaald handig voor de bruidjes ! Wij moeten trouwens een steile berg omhoog, dus zie je ons al trappen ?? :-)In ieder geval veel succes en als je iets weet let me know !groetjes, Kim
hey kim, mijn vriend wil op de moto :-( maar ik durf er niet op haha. nu dachten we aan een trike. maar zoals je zegt het is niet echt handig. misschien een echte amerikaanse auto, of huifkar? ik weet het ook niet. het moet voor ons niet sjiek zijn want wij houden het eenvoudig, er is ook geen avondfeest maar een dansfeest. voor ons telt vooral de fun. dus als je iets vind, let me knowww groetekesss
Hi Daisy,ik betwijfel of in België olifanten toegestaan zijn op de openbare weg, zoals in Indië. Zou anders wel origineel zijn, hé. Jullie kunnen ook zelf een 'wagen' bouwen die door een tractor getrokken wordt. Dat is meestal de hooikar van die tractor. Aan elke hoek van de wagen wordt een witgeverfde paal bevestigd en bovenaan wordt tussen elke paal een witte dwarslat bevestigd. Elke paal wordt daarna omwikkeld met tulle of wit laken. Over de 4 palen wordt daarna een groot wit onderlaken als een soort baldakijn gehangen. De hoekoverschotten worden aan de palen vastgemaakt en elke paal wordt vervolgens met tulle omwikkeld en met kunstklimop en rode rozen versierd, in spiraalvorm. Aan de dwarslatten worden witte, roze en bordeaux satijnlinten en tulle bevestigd. Dit heb ik laatst in Frankrijk gezien : verbluffend en verrassend mooi ! Op die kar werden ook foto's genomen bij het buitenkomen van de kerk met de bruidskinderen en dan met de ouders.Je kan evt. een grote vierkante tuinparasol met poot voorzien, zodat jullie bij regen toch droog blijven zitten !Is dit iets bruikbaars ? Groetjes,
hey tamidit klinkt echt niet slecht nie, het is de moeite om hier eens over te spreken. ik weet niet of men vriend er voor te vinden is.groetjes en thx
wij hebben voor de suite een vw kever en wij zitten in een vw splitbusje. wel tof. als je die dan ziet rijden 5 kevers en zo'n busje. kijk maar op kever-rent
Ikzelf heb al een trouw meegemaakt waar bruid en bruidegom met de tandem naar de kerk kwam gereden en hun kindjes in zo een aanhangwagentje voor kindjes.Vond dit wel origineel en schattig.
Hoi,mits ik ben getrouwd met een boer zijn we getrouwd met de tractor(was wel een spiksplinter nieuwe)http://www.facebook.com/photo.php?pid=30468196&l=9c... , vind ik toch wel origineel!Groetjes
Mijn ceremoniemeester gaf ook als tip om een 'woonwagen' te huren. Die kon voorafgegaan worden door paarden of door een tractor. De eigenaars wonen in het Gentse. Ik heb foto's gezien en was tof ingericht, maar mijn partner wou liever een bus.Succes.
www.touristtram.be wij huren de trolley, zo'n trammetje zoals je in San Francisco ziet rijden!