Terug naar overzicht
Je kan gewoon samen naar het altaar gaan? Dat wordt ook gedaan hoor.Valeriemorgen!
met vader naar altar is eigenlijk het amerikaans systeem.hier is dat overgenomen, maar je kan/mag hier ook met je aanstaande naar voor gaan.heb zelfs al van een pastoor gehoord die dat niet toeliet dat de bruid met haar vader naar voor liep.gewoon doen waar jullie zich het beste bij voelen !
doen waar jij je het beste bij voelt, ik vond het sprookjesachtig dat mijn vader me zou weggeven, hij vond dit een hele eer en nam het ernstig, er zijn heel veel traantjes gevloeid, was supper...www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
Zeker geen zorgen over maken. Ook bij ons had pastoor lichte voorkeur dat we als koppel zouden binnen komen. Omdat mijn verloofde zijn moeder hem graag wil weg geven, doen we het wel op amerikaanse manier, mr dus volgens kerk liever per koppel!grAnn05/09/2009
Waarom zou je dat moeten?Je doet daarin toch gewoon je zin. En zoals eerder gezegd: het gebeurd best vaak dat het koppel samen naar voren loopt.
wij lopen samen naar het altaar. mij toekomstige is zeer zenuwachtig en wou graag al samen met mij in het vervoer zitten. zo hebben we nog even de tijd om iets tegen elkaar te zeggen. voor mijn papa speelde het geen rol. hij wou gewoon dat we het deden hoe dat wij het wilden, zodat wij gelukkig zijn die dag. hij redeneerde: ik heb u al 2 jaar geleden moeten weggeven, toen je ging samenwonen.dus ik ben dat moeilijk moment al voorbij.