Terug naar overzicht
Hoi,Bij Mia Monta in Zottegem hebben ze redelijk veel kleedjes, zijn ze supervriendelijk en mag je veel passen. Groetjes Katrien
ik ben bij moderna geweest, suppervriendelijk, ik passeerde er toevallig en sprong binnen om een afspraak te maken maar omdat het kalm was mocht ik al metteen een paar kleedjes passen, en mijn droomkleed hing er tussen. zeer vriendelijk...
Bij Pierre-Yves in Aalst heb je enorm veel keuze! Van verschillende prijsklassen..Veel succes!
AnnaIk zou je Pierre-Yves willen af raden. Ik ben daar geweest en er was echt een heel slechte service. Ik deed een kleedje aan en dan gingen ze weg en lieten ze me telkens 15-20min staan. Toen ik na 3e kleejde (en mr dan 45min staan als e paspop) eens v mijn verhoogje kwam en eens wou rond kijken, krijg ik op mijn donder dat ik niet mocht rond lopen met het kleed....GrAnn5/9/2009
Ik ben zeer tevreden van Pierre Yves in Aalst! Zeker een aanrader! Gewoon een afspraak maken en ze zullen je zeker goed verder helpen!GroetjesLien01/08/2009
hallo, ga eens naar bruidshuis ellen in oostburg als ik mag aanraden, ze zijn er vriendelijk, grootte keuze en de prijsklasse bepaal je zelf. je wordt er geholpen van begin tot het eind. ik zelf ben er om mijn kleed geweest en er zijn al genoeg mensen die ik ken dat er ook zijn gegaan. groetjes anouchka