TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wouter
|
3-7-2009 22:01:58
Hey Ariadne,
Duas is een live akoestisch duo dat mbv gitaar en piano covers brengt op recepties, feestjes, huwelijksvieringen enz.
Meer info op www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Natalia
|
5-7-2009 14:13:13
Beste Ariadne,
Wat dacht je van een allround zangeres met 4 jaar ervaring op recepties, huwelijken en veel andere evenementen. Veel luistermuziek, ook klassiek. Professionele zang op top niveau. Vraag gerust naar referenties.
Groetjes, Natalia
www.alina.be mail@alina.be 0499 14 74 20
|
|
ilse
|
8-7-2009 10:28:38
Hallo trouwertjes! Wij zijn drie jonge muzikanten uit Vlaams-Brabant. Ilse: zang + gitaar, Steve: zang + gitaar, Bram: piano + gitaar
Zoekt u een opgewekt, enthousiast en muzikaal trio…dan bent u bij ons aan het juiste adres. We hebben reeds een mooi repertoire opgebouwd en staan steeds open voor jullie eigen inbreng!
“Laat dat huwelijk maar komen, zou ik zeggen!”
Groetjes, Ilse, Steve en Bram Voor meer info: muziekgroep_bis@hotmail.com
|
|
sanderijn
|
13-7-2009 13:42:25
Hallo, ik ben zelf professioneel muzikante en speel regelmatig huwelijken. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Ilse
|
15-7-2009 20:55:53
Dag Ariadne,
Misschien kan YUNE je bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes, Ilse
|
|
Kris
|
22-7-2009 15:44:30
Beste Ariadne
Met Art-Times verzorgen wij muziek voor vieringen, recepties als avondfeesten. Wij spelen zélf, maar hebben ook een ruim aanbod van muzikanten, bands en andere bezettingen. (basisbezetting met piano, gitaar, zang of piano, viool, zang, blazerskwintet, strijkkwartet,...samen met jou zoeken wij naar een mogelijkheid (ook voor uw budget). Daardoor kunnen wij ook de garantie geven dat -als een muzikant ziek zou zijn- die uiteraard wordt vervangen door een muzikant van hetzelfde niveau, bijgevolg zijn annulaties onmogelijk.
Wij werken steeds met professionele (conservatoriumgeschoolde) muzikanten waardoor de kwaliteit zeker gegarandeerd is. Belangrijk om weten is ook dat alle liederen vrij te kiezen zijn, en dat wij door middel van een afspraak steeds u kunnen begeleiden in het maken van die keuze. Ook is het steeds mogelijk om ons live te komen beluisteren en dat wij liederen voorspelen om u te helpen in de liedjeskeuze/keuze van de bezetting.
Indien u meer informatie wenst, of ons wil komen beluisteren, mag u ons altijd (vrijblijvend) contacteren.
Vriendelijke groeten en alvast veel succes gewenst met de voorbereidingen!
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
Red
|
11-8-2009 19:39:00
http://nl.netlog.com/red_junes Hey,
Wij verzorgen zowel recepties, als bruiloften, feesten algemeen en kunnen jullie allerlei genres brengen. Ik kan samen met een pianist komen of pet meer als dat nodig blijkt en hebben een uitgebreid repertoire. info redjunes@hotmail.com 0488 286 660
Alvast proficiat Groetjes
Red Junes
|
|
Raf
|
16-11-2009 16:13:32
Hallo Ariadne,
Ik ben pianist en speel recepties met zangeres/actrice Cathérine Kools. Indien u interesse hebt hiervoor kan je steeds contact opnemen met mij 0485/94.69.55
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|