Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's tijdens het passen?

16-9-2005 13:35:39
ik moet op 15 oktober 2005 voor het eerst een trouwkleed gaan passen. Nu heb ik hierbij een vraagje:
zou ik hierbij foto's mogen laten maken? Stel dat ik twijfel tussen enkele modellen en ik wil dit thuis nog eens op mijn gemak bekijken ...
Of zouden ze dit in de winkel niet toelaten omdat ze misschien bang hebben dat ik met die foto's het kleed door een naaister laat namaken. ( wat ik helemaal niet van plan ben!!)
Heeft iemand dit al eens gedaan? ( ik bedoel dan foto's genomen tijdens het passen)
Groetjes,
Silvia

Silvia
28-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 437

bruid
26-8-2006
 Meld misbruik16-9-2005 14:08:04

Hey Silvia,

Ik mocht er pas een foto van nemen als ik het zou kopen, anders niet. Ik heb van anderen nogal gehoord dat het in sommige winkels helemaal niet mag in andere wel.
Ik vond het ook wel jammer dat het niet mocht want met een foto ga je minder te twijfelen hoe die of die jurk er nu weer uitzag. Een foto van jezelf zien is ook heel anders dan jezelf in de spiegel zien; dan pas weet ik of ik er écht mee sta.

In elk geval veel pasplezier!
Groetjes,
Tinne

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik16-9-2005 14:19:56

Hey Silvia

Ik heb beiden meegemaakt bij Bruidshuis Ellen in Oostburg mocht ik foto's nemen tijdens het passen en bij Robel in Roeselare waar ik uiteindelijk mijn kleedje kocht gisteren, mocht het pas toen we beslissten dat kleed te nemen ...

Best eens vragen ad verkoopster dus !

Veel succes

groetjes

Lien
26/05/06

gert
12-11-2005
 Meld misbruik16-9-2005 15:48:58

Hey Silvia,

Ik ben bij Diana David in Meise, bij het bruidshuis in Merksem en bij JPC Collection in Antwerpen geweest en in geen enkele winkel mocht ik foto's nemen tijdens het passen. Ik heb het gewoon gevraagd aan de verkoopster op het moment dat ik aan het passen was. In alledrie de winkels mocht ik wel foto's nemen van zodra ik beslist had.

Groetjes en veel pasplezier,
Gert

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik19-9-2005 12:32:38

Mijn zus heeft fotos getrokken met mijn GSM ... zo weten ze dat niet he!

xx

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik23-9-2005 13:51:47

Hallo Silvia,

Bij mij mocht dit enkel vanaf het moment dat ik gezegd had welk kleed ik zou kopen. Dan maak je er zoveel je wil, maar inderdaad, ze denken dat je ermee naar een naaister zou gaan...

Stom, he?

Groetjes,
Ingrid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...