Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkopere trouwringen

3-7-2009 19:30:43
Beste mede-bruidjes,

Ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben waar we betaalbare trouwringen kunnen vinden. Ons budget is niet erg groot, ook niet voor onze ringen.

Ik heb al gehoord van Fede Di Oro, en de prijzen op hun site vond ik wel meevallen. We zijn echter vandaag in die winkel geweest, ringen bekeken, heel mooi, maar de prijzen die we kregen - voor heel simpele ringen - waren toch meer dan die op de site.

Eigenlijk willen we onder de 500EUR blijven, als dat mogelijk is...

Nog tips, iemand ? Meningen ?

Bedankt alvast,
02/07/2010

Friedl
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 3078

Mieke
25-7-2009
 Meld misbruik3-7-2009 20:13:10

Hallo,

wij hebben onze trouwringen voor zo'n 300 euro gehad. We zijn bij een goudsmid geweest. We hebben hele simpele wit-gouden ringen. Die van mij heeft 1 steentje. Eigenlijk hebben we ze gratis gehad (hebben zelfs nog geld terug gekregen). We hebben heel wat oud goud binnen gegeven. De prijs van het goud staat nu hoog dus je kunt zaakjes doen (maakt niet uit welke kleur je binnengeeft, ze wegen het gewoon).
Veel succes,

Mieke
25/07/09

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-7-2009 21:47:22

En als je nu naar een ander materiaal zoekt? Zilver? Roestvrijstaal?
Fede di Oro is eigenlijk toch goedkoop hoor. Ik had eerst een ring van Mémoire gezien, meer dan 1500 euro voor de dames ring alleen. Nu bij FDO hebben we ringen gekocht, de damesring evenveel goud en diamant + een mannenring voor 1200 euro. Das 300 euro minder + een ring meer.
groetjes, Carolina

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik3-7-2009 22:42:08

Ander materiaal is voor ons zeker ook goed, ik vind zilver zelf het mooist. Maar ik weet niet of juwelierszaken ook trouwringen in het zilver doen of waar we iets dergelijks kunnen vinden (met inscriptie), etc.

Een goudsmit, misschien moeten we daar ook eens gaan kijken ja. Oud goud hebben we niet, dus helaas, geen zaakjes :-)

mars
14-8-2009
 Meld misbruik4-7-2009 9:40:56

Hallo,
wij waren ook eerst gewoon naar juwelier gaan en inderdaad van die prijzen val je achter over.
Nu hebben we via via diamantjes kunnen kopen
en zijn we naar de diamant wijk getrokken voor ze in een ring te laten zetten, net dezelfde ringen die we zagen in winkel voor één derde van de prijs, in het wit goud.
groetjes

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik4-7-2009 11:10:28

Via via aan diamantjes raken, dat is geluk hebben :-)

Maar wij willen eigenlijk echt simpele ringen: witgoud of zilver (die kleur), fijn en niet te dik of te hoog, afgerond. Een hele gewone ring dus. Een steentje hoeft voor mij zelfs niet, ik hou niet zo van "bling bling" (Ok, 1 steentje zou ik misschien wel mooi vinden, maar het hoeft echt niet).

Daarom dat ik de prijzen eigenlijk wel te hoog vind, voor zoiets simpels moet dat toch goedkoper kunnen...

lotte
17-4-2010
 Meld misbruik4-7-2009 12:39:40

Wij gaan onze trouwringen van het merk 'amici' kopen. Ons budget voor de ringen is 400€ en we zitten nu aan 300 voor onze ringen. Het zijn eigelijk vriendschapsringen in titanium. Bijna elke juwelier heeft deze in de etalage liggen!Veel succes met de zoektocht!

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik4-7-2009 14:34:02

Hallo Lotte,

Bedankt voor de tip ! Ik kijk daar nog eens verder naar uit, maar ik denk deze al gezien te hebben, uitgaande van de site, en deze zijn nogal dik naar onze smaak...

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-7-2009 16:41:14

http://www.tradition.be/ringbuilder/Default.aspx?lang=n...

hier kan je zelf een ring samenstellen. De prijs staat er direct bij.
Het zijn wel simpele ringen.

groetjes, Carolina

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik4-7-2009 18:48:34

Dat is nu eens precies wat ik zoek !
Dankjewel :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-7-2009 14:12:56

Wij hebben ook ringen van Amici. Ze kosten nog geen €250 voor de twee, met gravure. Ze zijn wel van staal, dus je kan ze niet meer vergroten of verkleinen. Dat is het enige nadeel.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik5-7-2009 18:34:51

Ringen van Amici zijn toch iets te breed... Ik heb korte vingers, en dan zie ik toch liever een fijne ring, dat komt toch iets eleganter over :-)

We gaan waarschijnlijk voor ringen van Traditions. Nog tijd genoeg om het uit te kiezen natuurlijk, maar ik had toch al graag een idee gehad (ook om het budget in de gaten te houden)

Bedankt voor alle hulp :-)

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik6-7-2009 8:51:27

Beste Friedl

Als je kiest voor zilver, moet je er wel rekening mee houden dat ze zullen afgaan. Zilver moet heel regelmatig opgepoetst worden.

groetjes

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik9-7-2009 9:45:22

hey
ik weet niet van waar je bent, maar wij hebben onze ringen gekozen bij een jood in schulen (joel reitzer). onze waren wel iets duurder als 500euro, maar volgens mij kan je daar gerust iets rond jouw prijs vinden hoor!
Groetjes
(en het duurt ook niet lang voor je hem hebt, maar 3weekjes ofzo!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...