Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Blauwe plek

4-7-2009 0:20:33
Op 11 juli treed ik in het huwelijksbootje maar zit nu met een blauwe plek op mijn bovenarm en kleed is dus zonder mouwen!
Bestaan er daar middelkes voor om dat sneller te laten verdwijnen?

Dagmar
1-5-2005
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1052

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-7-2009 0:32:19

Hi Dagmar,

je kan proberen met Hirudoïd zalf of gel maar of dat nog veel zal helpen weet ik niet ; dit middel is heel doeltreffend als het op de blauwe plek uitgestreken wordt van zodra je die hebt... maar proberen kost niks hé.
Groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-7-2009 8:55:04

Naar de apotheek gaan en om uitleg vragen! Niet tevreden met de uitleg, naar de volgende gaan.
Hopelijk kunnen ze je helpen.
Vroeger was er een zalf die blauwe plekken sneller liet verdwijnen, maar die mag niet meer gebruikt worden! Da's misschien de zalf waar Tami het over heeft.

jessica
29-8-2009
 Meld misbruik4-7-2009 19:58:17

hey,
moesten onderstaande hulpmiddeltjes niet helpen kan je het altijd verbergen met een cover stick. Estee lauder heeft een maximum cover stick die heel doeltreffend is. Groetjes

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik5-7-2009 15:21:57

als de blauwe plek er pas is: ijs

als ze er al even is: warmte!

dan zou het sneller weggaan...

tis te proberen waard he

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik5-7-2009 17:52:32

bij de apotheker hebben ze een zalf tegen kneuzingen enzo
hermeran ,en daar trekken bloeduitstortibngen veel sneller weg

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

kim
10-7-2009
 Meld misbruik5-7-2009 20:16:28

Als ze niet op ijd weggaat kan je bij Ici Paris XL nog altijd coverderm kopen. Zeer goede concealer voor bv. tattoos, wijnvlekken, littekens,...

groetjes,
Kim

Dagmar
1-5-2005
 Meld misbruik6-7-2009 0:22:07

Bedankt allemaal. Heb naar apotheek geweest en heb zalf meegekregen om enkele keren per dag aan te brengen. En voor de veiligheid ook een afspraak gemaakt bij het schoonheidssalon.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...