Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droevig bruidje ... accident met auto avond voor trouw!

4-7-2009 0:41:59
Pff ... ik ben echt teleurgesteld momenteel. Morgen trouw ik en we keken echt uit naar deze dag. Maar nu heeft mn ventje daarstraks bij de laatste voorbereidingen onze wagen stuk gereden! Ik ben er echt het hart van in. Het was mijn wagentje! We hebben gelukkig zelf niets en de auto kan waarschijnlijk wel gemaakt worden, maar toch ... ik was echt hysterisch. Ik ben beginnen huilen en tegen mn autootje aan gaan liggen. We hadden allerlei versiering voorzien, want we zouden ook met deze wagen naar onze feestzaal rijden. Ik heb volgende week nog een hele week verlof en nu zit ik zonder wagen. Een vervangwagen krijgen we naar het schijnt niet omdat het accident op een parking gebeurd is en het dus 50/50 zal worden voor de verzekering.
Pfff, we hebben wel geen blauwe plekken of andere lichamelijke schade opgelopen, maar het zet voor mij toch een serieuze domper op de feestvreugde hoor.
We gingen normaal nog naar de zonnebank voor een laatste kleurtje, de bloemen nog wegbrengen naar de feestzaal, thuis moest nog een deel opgeruimd worden, ... kortom alles viel gewoon in het water. Nu zit ik hier nog snel de dingetjes te regelen die ik kan ... 's nachts, terwijl ik braafjes in mn bedje zou moeten liggen om goed uitgerust te zijn morgen ...

Pff, sorry voor mn geklaag hoor ... ik moest het ff van me afzetten ...

Hopelijk lukt het me morgen beter om van onze dag te genieten.

Groetjes,
een teleurgesteld bruidje
04/07/2009

Eef
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 946

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik4-7-2009 6:05:52

Dag Eef,

Ik weet hoe je je voelt... Wij trouwen op 8 augustus en gisteren is mijn autoke verkocht. Ik had zo graag gehad dat die erbij was op onze dag (beiden echt auto fanaten).
Gelukkig kan je jouwe nog gemaakt worden EN het belangrijkste is nog altijd dat jullie zelf niks mankeren.
Ik zou zeggen, geniet van je dag, het zonnetje zit er al aan te komen. :)
En zoals het spreekwoord zegt: "na regen komt zonneschijn"... Je zal vandaag stralen, ben ik zeker van!

Veel liefs,
Sara

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-7-2009 8:53:37

Mijn man heeft een week voor onze trouw zijn bedrijfswagen (minder erg natuurlijk) stuk gereden.
Met die wagen gingen we na de wettelijke trouw op korte huwelijksreis in België...

Dat was ook effe een gedoe, maar wij kregen wel gelukkig een vervangwagen. Dat was wel erg handig natuurlijk, maar toch miste ik zijn gewone wagen.

Probeer je zo'n materiele dingen toch niet te hard aan te trekken. Ok, het is natuurlijk niet leuk en zeker de timing maakt het nog stresvoller, maar echt: er zijn veel erger dingen.

Kunnen jullie geen wagen lenen van ouders/broer/zus??
Of een kleine vervangwagen van in de garage huren? Kost bij ons 25 euro per dag.

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik4-7-2009 22:13:59

Oei Eef, dat is niet fijn natuurlijk!
Ik hoop dat je toch een prachtige dag hebt gehad vandaag (en nu nog natuurlijk op het avondfeest :-))
Hopelijk komt alles snel in orde met de wagen.
Proficiat met jullie huwelijk!

eef

Meld misbruik5-7-2009 19:04:44

Wij hebben dat ook voorgehad (beiden, wat blutsen), zal toch een beetje met de stress te maken hebben...
Maar scherven brengen geluk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...