Terug naar overzicht
Dag Eef,Ik weet hoe je je voelt... Wij trouwen op 8 augustus en gisteren is mijn autoke verkocht. Ik had zo graag gehad dat die erbij was op onze dag (beiden echt auto fanaten). Gelukkig kan je jouwe nog gemaakt worden EN het belangrijkste is nog altijd dat jullie zelf niks mankeren. Ik zou zeggen, geniet van je dag, het zonnetje zit er al aan te komen. :) En zoals het spreekwoord zegt: "na regen komt zonneschijn"... Je zal vandaag stralen, ben ik zeker van!Veel liefs,Sara
Mijn man heeft een week voor onze trouw zijn bedrijfswagen (minder erg natuurlijk) stuk gereden.Met die wagen gingen we na de wettelijke trouw op korte huwelijksreis in België...Dat was ook effe een gedoe, maar wij kregen wel gelukkig een vervangwagen. Dat was wel erg handig natuurlijk, maar toch miste ik zijn gewone wagen.Probeer je zo'n materiele dingen toch niet te hard aan te trekken. Ok, het is natuurlijk niet leuk en zeker de timing maakt het nog stresvoller, maar echt: er zijn veel erger dingen.Kunnen jullie geen wagen lenen van ouders/broer/zus??Of een kleine vervangwagen van in de garage huren? Kost bij ons 25 euro per dag.
Oei Eef, dat is niet fijn natuurlijk!Ik hoop dat je toch een prachtige dag hebt gehad vandaag (en nu nog natuurlijk op het avondfeest :-))Hopelijk komt alles snel in orde met de wagen.Proficiat met jullie huwelijk!
Wij hebben dat ook voorgehad (beiden, wat blutsen), zal toch een beetje met de stress te maken hebben...Maar scherven brengen geluk!