Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: originele zaal (eigen insteek mogelijk)

4-7-2009 18:14:02
Hallo iedereen,

Wij zijn op zoek naar een zaal voor (absolute maximum) 220 personen, met of zonder catering, die betaalbaar is, regio West-Oost-Vlaanderen en waar je zelf ook welkom bent met je eigen ideeën.

We gingen al naar heel veel zalen kijken, maar hebben nog niet het gevoel gehad van 'dat is het nu'. We zoeken wel een flexibele zaaleigenaar, want we willen graag een feest dat niet klassiek is.

We zouden graag rond de 50 euro per persoon zitten voor eten en drank voor de hele avond/nacht (+ pakweg 10 euro pp voor aankleding etc.).

Wat hebben we al bezocht:

-De Pleute in Westouter: zag er echt heel leuk uit, maar is wellicht te klein ...

-De Roode Poorte in Zuienkerke: zag er ideaal uit, maar 1500 euro zonder stoelen/tafels etc. vonden wij wel veel. En onze voorkeursdatum was ook niet meer mogelijk.

-Fabriekspand in Roeselare vinden we iets te populair en is ook duur voor wat het is

-Cultuurfabriek in Ronse ziet er super uit maar is echt te duur (2100 excl. btw ...)

-Cofar: die mensen leken wel heel flexibel en alles was mogelijk maar als puntje bij paaltje kwam moest het toch helemaal volgens hun planning ... dat was toch de indruk die wij kregen

-Schaapsdreef in Lichtervelde: de ontvangst was allesbehalve hartelijk, locatie leek wel heel leuk maar de zaal was wel wat krap voor onze groep

Al jullie tips zijn welkom!

Groetjes en alvast bedankt voor jullie ervaringen ...

Hase
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1086

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik5-7-2009 9:38:12

Hallo,
Al eens gedacht aan het vijverhof te Wevelgem, prijzen zijn heel goed te doen, voor aankleding en dergelijke moet je niets betalen.
Tine
28/08/09

Johanna

Meld misbruik5-7-2009 13:39:29

Hallo

Misschien kan je eens informeren bij de pottemaecker in Meetkerke. Ook een hoeve zoals de roode poorte. Als ik mij niet vergis zijn daar stoelen ed beschikbaar maar slecht voor 160 personen. Zowiezo zit je ook wel met een vast huurprijs.

groeten,
Johanna

eef

Meld misbruik5-7-2009 19:03:03

www.zalen138B.be
vrij van drank en traiteur, leuke ruime tuin bij

Hase
30-8-2008
 Meld misbruik6-7-2009 9:14:27

Dag Eef,

Ben je er zelf al geweest? Wij gingen er sowieso al een kijkje nemen deze week maar ik hoor graag meer persoonlijke ervaringen van deze zaal!

Heb je een idee op hoeveel het totaalplaatje van de huur komt (vb. hoeveel kost de opkuis?), hoe groot is de tuin echt (je ziet op de website enkel wat groen naast een terrasje), is er een leuke sfeer, met welke catering/brouwer werd er samengewerkt ...?

Ik las een bericht van oktober 2008 dat ze op zoek waren naar een koper, is dit ondertussen al overgenomen dan? De contactpersoon was iemand van Fundament, een immokantoor, kan dit?

Sorry voor alle vraagjes maar hoe meer info, hoe liever natuurlijk :-)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...