Terug naar overzicht
Hallo,Al eens gedacht aan het vijverhof te Wevelgem, prijzen zijn heel goed te doen, voor aankleding en dergelijke moet je niets betalen.Tine28/08/09
HalloMisschien kan je eens informeren bij de pottemaecker in Meetkerke. Ook een hoeve zoals de roode poorte. Als ik mij niet vergis zijn daar stoelen ed beschikbaar maar slecht voor 160 personen. Zowiezo zit je ook wel met een vast huurprijs.groeten,Johanna
www.zalen138B.be vrij van drank en traiteur, leuke ruime tuin bij
Dag Eef,Ben je er zelf al geweest? Wij gingen er sowieso al een kijkje nemen deze week maar ik hoor graag meer persoonlijke ervaringen van deze zaal!Heb je een idee op hoeveel het totaalplaatje van de huur komt (vb. hoeveel kost de opkuis?), hoe groot is de tuin echt (je ziet op de website enkel wat groen naast een terrasje), is er een leuke sfeer, met welke catering/brouwer werd er samengewerkt ...?Ik las een bericht van oktober 2008 dat ze op zoek waren naar een koper, is dit ondertussen al overgenomen dan? De contactpersoon was iemand van Fundament, een immokantoor, kan dit?Sorry voor alle vraagjes maar hoe meer info, hoe liever natuurlijk :-)!