Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging voor de vrijgezellenavond ontvangen!

5-7-2009 13:15:10
Gisteren heb ik mijn uitnodiging ontvangen voor de vrijgzellenavond. Dit is hem:

Lieve Véro,

we weten dat je er even op hebt gewacht!

Maar we zijn je niet vergeten hoor. Wat had je nu gedacht?

Zaterdag 11 juli 18u00, noteer maar alvast...

Dan haal jij je Lily-outfit nog voor 1 keer uit de kast!

Samen met zo'n 10 vriendinnen zullen we je ophalen en er een avondje van maken!

En geloof ons, we zullen het je laten smaken!

Scheveningen, Zaffelaere, Oostakker... Waarheen zal het gaan??

Leute zullen we maken, al moeten we tot aan de maan!

Dus Véro, hou je maar al vast voor onze stunt!

Want zaterdag sta jij in het middelpunt!!!

Ladies in red XXX

Gesponsord door AVEVE

Wat moet ik daar nu allemaal van denken? Ik heb in ieder geval mijn streepjeskousen van mijn Lily-outfit (sneeuwklassen Maloja) al klaargelegd! We gaan er volledig voor! Ik heb er echt zin in!!! Wie heeft er zaterdag nog zijn vrijgezellenavond?? Misschien komen we elkaar wel tegen! Ik gok dat we naar Antwerpen gaan, al heb ik gisteren ook Brussel horen vallen... Maar of dat een verspreking was of iets om me op het verkeerde been te zetten???
Ach, we zien wel!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Véronique
31-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 757

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik5-7-2009 18:30:32

Ik las het daarnet op je site (Ja, ik kwam even spieken), leuk.
Veel plezier in elk geval !
Lijkt me wel spannend, zo'n avondje zonder dat je een idee hebt wat je mag verwachten :-)

Groetjes,
Friedl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...