Terug naar overzicht
op de meir is er een winkel Claire's zo een beetje een rommelwinkeltje met haarclipjes ,juwelen ,schoennen en dergelijke en daar had ik voor nog geen €4 6of 8stuksxxx Stephaniealleenvanmj@live.be
hey,ik heb de mijne gekocht in den dreamlandgroetjes Daisy25/09/2009
Inderdaad, bij Claire's zijn ze stukken goedkoper! Curlies is de naam van die dingetjes.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
he meisje vraag aan u kapper!die hebben dat(ik althans toch)tja geloof me die zijn echt duur.ik ga die halen op de beurs waar alles goedkoper is maar voor zes betalen wij veeeeeeel meer geld!die zijn dan ook wel degelijker!ik heb er altij vele liggen in alle vormen en manieren om in de haren te gaan en leen die uit aan de klant.ze betalen een hoge waarborg(25 euro...is te zien hoeveel er ingaan)...maar als ik ze terug krijg ,krijgen ze die terug.vraag zoveel omdat sommigen ze niet terug brengen en ze zijn te duur en geraak er zelf heel moeilijk aan!de bedoeling is dak die terug krijg natuurlijk en tot hiertoe krijg ik ze ook terug.leen ze dus gratis uit als erop neer komt!vraag dus toch maar eens aan uw kapper!!!!succes!;)
Claire's Daar hebben ze curlies .. Heel erg goedkoop :)
Je kan ook eens kijken op www.theweddingshop.be ,daar hebben ze sinds kort ook trouwjuwelen. Ik heb de mijne daar gekocht want sommige curly s die je in de winkel kan kopen zijn toch niet echt de kwaliteit. Bij the wedding shop kon ik gaan kijken wat ik wou, passen en kiezen. Ik heb trouwens de C008 gekozen in het zilver ;o)grts