Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hemd

5-7-2009 18:16:48
Hey bruidjes!
Wij trouwen op 4september! Wij zoeken nog een wit hemd, liefst geen te klessiek mr wat getailleerd zodat hij dit later nog kan dragen. Wij kochten een jong grijs-gestreept kostuum in Jonovan in Roeselare maar daar liggen heel veel klasieke trouwhemden. Weet iemand een plaats waar ze moderne witte hemden hebben?
Alavst bedankt! Dada!

evelien
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 633

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik5-7-2009 21:59:00

Hey,
misschien kan je eens bij ZARA kijken? Ik vind de hemdjes daar meestal wel mooi getailleerd. En zien er ook wel sjiek en modieus uit, niemand die ziet dat t wat goedkoper is!
groetjes,
Nele

kelly
8-8-2009
 Meld misbruik6-7-2009 7:56:00

wij hebben er eentje op maat laten maken in turkije, wilden ook iets trendy, gecentreerd en die zonder das kan dragen (a la jhon travolta stijl, maar toch wit) groot probleem om te vinden dus.
hebben meteen gebruik gemaakt van onze reis, hebben zijn hemd voor maar 25 euro, stof en al zelf gekozen
en het is prachtig

vanessa
3-10-2009
 Meld misbruik6-7-2009 10:28:37

hallo evelien

ik las dat jullie een kostuum kochten in jonavan in roeselare. enig idee rond welke prijzen de kostuums daar varieren

alvast bedankt

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik6-7-2009 18:04:40

C&A ,H&M ,P&C ,Zara ,New Look zulke winkels eens proberen

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

lieselot
21-8-2010
 Meld misbruik27-4-2010 19:40:51

in de For Men winkel in Brugge,
daar heb je allemaal verschillende soorten hemden
en helemaal niet duur

lieselot
21-8-2010
 Meld misbruik27-4-2010 19:40:58

in de For Men winkel in Brugge,
daar heb je allemaal verschillende soorten hemden
en helemaal niet duur

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info