Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Flying laterns

5-7-2009 18:35:03
hey,
Wij zijn van plan om na het diner het feest te laten starten met vliegende lanataarns te laten opstijgen.( ook ter herdenking van de mensen die er niet meer zijn, zo wordt het daar boven ook een beetje feest) Dit zou een heel mooi effect moeten geven denk ik. Je kan ze bestellen via hebbes.be. Heeft iemand er al ervaring mee?
thanx

Kim
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 318

kim
10-7-2009
 Meld misbruik5-7-2009 20:13:29

Dag Kim,

wij trouwen nu vrijdag en wij hebben ook lantaarns. We hebben er al 2 getest en dat was al prachtig. Een hele zwerm gaat zeker geweldig zijn.

Wij hebben onze lantaarns heel goedkoop op de kop getikt via deze website: http://euroitem.com/index.php?searchStr=lantaarn&ac...

groetjes,
Kim

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik6-7-2009 21:26:31

Hey,
Ik denk dat het inderdaad een heel mooi effect moet geven! Waar kan je deze juist vinden op hebbes.be?
Ik vroeg me af of het zomaar toegelaten is om een aantal van die flying lanterns op te laten, naar brandveiligheid en aansprakelijkheid en meer.
Ik maak me misschien té veel zorgen, maar je weet maar nooit hé!

Groetjes,
Evi

jessica
8-8-2009
 Meld misbruik8-7-2009 12:06:24

ik wil deze ook graag bestellen, zijn die van die site echt mooi? hoe groot zijn die ongeveer? is dat ook om wensen op te schrijven?

kim
10-7-2009
 Meld misbruik8-7-2009 13:52:08

Ik heb gezien dat Euroitem er geen foto's meer bij heeft staan.
Stom. Maar ik kan je verzekeren dat ze echt wel van goede kwaliteit zijn. We hebben e rode lantaarns genomen. Deze zijn 105cm hoog. De 2 lantaarns die we getest hebben vloog zeer hoog en zeer lang. En je kan er perfect met een stift wensen op kwijt

Groetjes,
Kim
(nog 2 dagen!!!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...