Terug naar overzicht
Dag Kim,wij trouwen nu vrijdag en wij hebben ook lantaarns. We hebben er al 2 getest en dat was al prachtig. Een hele zwerm gaat zeker geweldig zijn. Wij hebben onze lantaarns heel goedkoop op de kop getikt via deze website: http://euroitem.com/index.php?searchStr=lantaarn&ac... groetjes,Kim
Hey,Ik denk dat het inderdaad een heel mooi effect moet geven! Waar kan je deze juist vinden op hebbes.be? Ik vroeg me af of het zomaar toegelaten is om een aantal van die flying lanterns op te laten, naar brandveiligheid en aansprakelijkheid en meer.Ik maak me misschien té veel zorgen, maar je weet maar nooit hé!Groetjes,Evi
ik wil deze ook graag bestellen, zijn die van die site echt mooi? hoe groot zijn die ongeveer? is dat ook om wensen op te schrijven?
Ik heb gezien dat Euroitem er geen foto's meer bij heeft staan.Stom. Maar ik kan je verzekeren dat ze echt wel van goede kwaliteit zijn. We hebben e rode lantaarns genomen. Deze zijn 105cm hoog. De 2 lantaarns die we getest hebben vloog zeer hoog en zeer lang. En je kan er perfect met een stift wensen op kwijtGroetjes,Kim(nog 2 dagen!!!)