Terug naar overzicht
he, als je nu uw haar eens goed laat steilen met de platte tang (de dag voor uw trouwà en de dag zelg gaat ze er nog eens over en een anti-frize erin...nadien kun je het laten oprollen met wikkels die warm in uw haar gaan.dan hoeft uw haar nimmer nat!(zijn wikkels die heet worde op electriciteit)..je hoeft ook onder geen droger zoda uw haar ni begint te pluize!laat het dan opsteken met extra lak of wax voor mooie glans!als je het los laat moet je zien dat er goed product op uw haar is om langer steil te houde en zeker iets tegen frizeren!!!!heb zoiets gedaan (maar dan zonder di warme wikkels) bij een meisje met straffe krullen en haren tot op schouders!als je echt bang blijft...laat na steilen heel vast opsteken...blijft norma hele dag goed hoor! ;)veel succes!!!
Hallo,ik heb ook heel krullend haar en trouw op 8/8/'09. Ik laat mijn haar opsteken...en heb een hele mooie foto van hoe het gaat zijn. Zal ik hem doorsturen? Wat is je e-mailadres?Groetjes,Melissa
Melissa, kan je die foto naar mij ook eens doorsturen. heb ook enorm veel krullen en ben ook nog steeds op zoek naar een goed kapsel. mijn emailadres: misy46@hotmail.comgroeten,Marlies
Hoi!Ik weet niet van waar je bent, maar in Wontergem is er iemand die heel mooi krullend haar naturel kan opsteken. Ik was daarvoor bij twee andere kappers geweest en mijn kapsel was vreselijk lelijk. Je zag niet meer dat ik krullend haar had en dat vind ik heel jammer. Ik zou aanraden om de krullen er zeker in te laten!!
@Melissamijn emailadres is sarahsoufi@telenet.bealvast bedankt!
@SarahKapsalon Jolien BollaertTerdonckstraat 25 9800 Wontergem (Deinze)0472 37 33 99