Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbeeld kapsels

5-7-2009 19:04:51
hallo allemaal
ik zit met een "probleem"/vraag
ik heb namlijk van natuur krullend haar(echt krullen niet zomaar golven)
en nu weet ik niet wat doen met mijn haar.
laat ik het uitblazen dan vrees ik dat het terug gaat beginnen krullen als het regent.
dus is de vraag of iemand dr ervaring mee heeft?
en mssn voorbeelden van kapsels waar ik mijn natuurlijke krullen blijf behouden
alvast bedankt!
groetjes

Sarah
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 996

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik5-7-2009 21:51:40

he, als je nu uw haar eens goed laat steilen met de platte tang (de dag voor uw trouwà en de dag zelg gaat ze er nog eens over en een anti-frize erin...nadien kun je het laten oprollen met wikkels die warm in uw haar gaan.dan hoeft uw haar nimmer nat!(zijn wikkels die heet worde op electriciteit)..je hoeft ook onder geen droger zoda uw haar ni begint te pluize!
laat het dan opsteken met extra lak of wax voor mooie glans!
als je het los laat moet je zien dat er goed product op uw haar is om langer steil te houde en zeker iets tegen frizeren!!!!
heb zoiets gedaan (maar dan zonder di warme wikkels) bij een meisje met straffe krullen en haren tot op schouders!
als je echt bang blijft...laat na steilen heel vast opsteken...blijft norma hele dag goed hoor! ;)

veel succes!!!

Melissa
8-8-2009
 Meld misbruik5-7-2009 22:44:32

Hallo,

ik heb ook heel krullend haar en trouw op 8/8/'09. Ik laat mijn haar opsteken...en heb een hele mooie foto van hoe het gaat zijn. Zal ik hem doorsturen? Wat is je e-mailadres?

Groetjes,
Melissa

Marlies
19-9-2009
 Meld misbruik6-7-2009 9:35:12

Melissa, kan je die foto naar mij ook eens doorsturen. heb ook enorm veel krullen en ben ook nog steeds op zoek naar een goed kapsel. mijn emailadres: misy46@hotmail.com

groeten,

Marlies

Leen
18-7-2009
 Meld misbruik6-7-2009 11:02:45

Hoi!

Ik weet niet van waar je bent, maar in Wontergem is er iemand die heel mooi krullend haar naturel kan opsteken. Ik was daarvoor bij twee andere kappers geweest en mijn kapsel was vreselijk lelijk. Je zag niet meer dat ik krullend haar had en dat vind ik heel jammer. Ik zou aanraden om de krullen er zeker in te laten!!

Sarah
10-10-2009
 Meld misbruik6-7-2009 11:24:05

@Melissa
mijn emailadres is sarahsoufi@telenet.be
alvast bedankt!

Melissa
8-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 15:20:59

@Sarah
Kapsalon Jolien Bollaert
Terdonckstraat 25
9800 Wontergem (Deinze)
0472 37 33 99

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...