Terug naar overzicht
BesteIk ben dj en heb daar al een paar keer gedraaid.Ik kan u zeggen dat dit een zeer goede zaal is.Vriendelijk personeel en een uitstekende service.Een echte aanrader.MvgPartylighting
ik kan cedric hier alleen maar in bijtreden ...Bart
Hallo,Wij hadden hier twee jaar geleden ons trouwfeest. Het was dik in orde daar. Heel lekker eten, we hadden het Italiaans buffet. En dat was heel fijn van smaak. Dessertenbuffet was ook in orde. We hebben op voorhand wij mogen proeven om te kiezen. Ze hadden daarvoor speciaal Italiaanse wijnen aangekocht.Een heel goeie maître die de cadeaus van je overneemt en die je komt halen om laatkomers te begroeten. Een leuke tuin om de receptie te doen, wij hadden 220 personen op onze receptie. En de receptie was heel royaal in hapjes en drank. Ik was toch content van de zaal. Als ik er nu aan denk, zou ik onze trouwdag nog wel eens willen over doen :-)
wij trouwen in augustus in den ast. Den Ast is bij ons in de familie traditie, iedereen trouwt daar omdat we het een geweldige zaal vinden. Super eten en een super service! Een echte aanrader!
Cedric,Leest hier dat je DJ ben, we zijn nog op zoek naar een DJ, kan je een prijsofferte doorsturen aub? Het zou voor heel de avond ( ong. 19u tot de vroege uurtjes ) zijn.shum.hoiyee@hotmail.comAlvast bedankt!