Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerk

5-7-2009 22:07:03
heb een hele ingewikkeld probleem...
mijn vriend zou graag hebben dat hij al aan altaar staat en ik dan binnenkom..dat wil dus zeggen dat hij mij nog niet gezien heeft.
mijn mama en ik ook eigenlijk zouden graag hebben dat hij mij thuis komt halen bij mijn ouders met de koets!dan samen naar de kerk en dan zou ik ook heel graag binnengaan wanneer hij aan altaar staat!
maar hoe moeten wij dat dan doen als we samen toekomen????pffff..zo ingewikkeld...
groetjes
xxx

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 360

Kelly

Meld misbruik5-7-2009 22:19:41

Euhm, trouwen jullie dan voor de wet op een andere dag? Want eerst trouw je voor de wet en dan pas voor de kerk. Dus met de kerk hebben jullie elkaar al gezien hé.

Mijn man heeft me opgewacht in het gemeentehuis en daar hebben wij elkaar voor het eerst gezien (hij is zelfs de avond voordien bij zijn ouders gaan slapen). Tussen wet en kerk hebben we foto's genomen en is onze suite gaan eten. Voor de kerk zijn wij volgens suiteopstelling vertrokken met auto's. Dus mijn man met zijn moeder en ik met mijn moeder. Onze auto werd niet opengedaan tot iedereen in de kerk was. En dan ben ik samen met mijn ma tot mijn man gestapt door de kerk. Een heel emotioneel moment.

Hopelijk heb je er wat aan...
Kelly

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik5-7-2009 22:32:22

jaja heb er zeker iets aan hoor!wij trouwen dit jaar nog voor de wet!
zal me dus goed kunnen uitrusten en hoef ni om zeven u mijn haren te laten doen ;)
zal nog goed moeten over nadenken vrees ik...mijn verloofde zou mij nog lieve ni gezien hebbe voor ik de kerk binnen kom

groetjes!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...