Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnenkomen zaal

5-7-2009 23:12:50
ben op zoek naar een manier om de gasten aan hun tafel te laten gaan zitten op ons trouwfeest.
iemand een origeneel idee?

katleen
8-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 411

Ashley
24-7-2009
 Meld misbruik6-7-2009 9:52:37

vele doen dit met muziek, MAAR onze zaal vertelde ons dat zij dat niet deden, omdat het dan een rommel hoopje wordt.
wij vonden dit spijtig totdat we op iemand anders trouwfeest ook de muziek moesten volgen. en dit liep niet hoe van ene leien dakje, integendeel, niemand wist waar hij moest gaan zitten
daarom hebben we nu gebruik gemaakt kaartjes en ballonnen, de maitre geeft iedere gast een persoonlijk kaartje, daar staat de naam van een dier op, in de zaal heeft iedere tafel een ballon met een dier op afgebeeld. bijvoorbeeld een paard. en aan die tafel zitten onze gasten.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik6-7-2009 11:40:52

Hi Katleen,

één van de leukste dingen die ik hier ooit las was het volgende :
op elke tafel staat of ligt een andere foto van jullie, op A4 formaat. Foto kan van jou alleen zijn als klein meisje of van je verloofde of van jullie beiden...
Elke foto wordt ook nog eens op wat dikker papier uitgeprint en daarna in 8 (of 10) puzzlestukken geknipt, al naargelang het aantal personen aan de tafel.
Op de achterzijde van het puzzlestuk schrijf je de naam van je gast zodat de gastheer weet aan wie hij welk stuk puzzle moet geven. Met dat puzzlestuk gaan de gasten dan op zoek naar hun tafel.
Hierdoor ontstaat een gezellig heen en weer geloop omdat de mensen hun puzzlestuk moeten 'passen' op de foto die op tafel ligt.
Groetjes

heidi

Meld misbruik6-7-2009 14:29:14

bij ons werd de naam gewoon afgeroepen, we hadden maar 1probleem, we hadden de namen waarmee we de mensen aanspreken op papier gezet en de achternamen, het was de bedoeling dat ze de achternamen zeiden, dit deden ze dus niet dus er werd wat afgelachen en wij hadden het eerst nog niet door. 'vb;mememo,teten,...'

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...