Terug naar overzicht
dag anja, ik veronderstel dat je je hier moet excuseren van de zaaleigenaar?Ik heb je bericht nogmaals gelezen en ik vind dat je eigenlijk niks echt verkeerd hebt gezegd.En de gemaakte afspraken wijzigingen? je wou schijmwijn ipv witte wijn? zo'n wijzigingen doet elke bruid minstens 10xEen goede zaaluitbater zou hierop moeten kunnen anticiperen zonder dat er zulke conflicten zijn. Een goede uitleg geven en de bruid tevreden houden!Ik weet niet wat hier de bedoeling van is? Nu was iedereen dat bericht al lang vergeten en nu gaat iedereen er nog eens over lezen...
Ik denk inderdaad dat ze moet van de rechter na het vonnis, tot zo ver vrije meningsuiting..Nu zou ik nog minder geneigd zijn bij hen langs te gaanhopelijk heb je toch een superhuwelijk gehad Anja!x
Anja, sterkte met de zaak.Vrije meningsuiting ... tja ... en wat is het doel van een forum als dit dan. Je vertelt ervaringen, en die zijn persoonlijk (subjectief) en emotioneel soms. En net daarom komen veel bruiden hier hun info halen. Ik vind het jammer dat ze zich moet excuseren. Maar ik hoop op een goed verloop van de zaak.Groetjes
Sterkte Anja!