Terug naar overzicht
wij hadden Robbie Wiliams, Angels.zeer mooi liedje, traag met af en toe een uitschietertje.
Wij hadden: Ik hoor bij jou van Marco Borsato. Ideaal als je, net als ons, geen grootse dansers bent! Bovendien een kippenvelliedjes!Caroline09-05-09
Dag Kelly,bij ons zal het Stand by me zijn van Ben E King.Groeten,Eva
Hey Kellywat ook heel mooi isik heb je lief - paul de leeuw, heel leuke tekstvoor de rest - the power of love- céline dion- your song- elton john- you're still the one - shania twain- parce que c'est toi - axelle red- you look wonderfull tonight - eric clapton- ...ik kan er je nog heeel veel geven hoor, ik ben een slow expert ;-)succes met de keuze
Hi Kelly,misschien is Angelina v. Il Divo wel iets voor jullie. Je kan er op slowen maar zeker ook eens op draaien.Op YouTube kan je het beluisteren. Wij hebben zelf Hasta Mi Final van hen maar dat is een echte slow.... Groetjes
3 hele mooie die het bij ons niet gehaald hebbenDo : Angel by my sideBSB : Safest place to hideDana Glover : it is you i have lovedwij hadden Anastatia & Eros Rammazottixxx Stephaniealleenvanmij@live.be
wij hadden chasing cars van Snow patrol. wij hebben ook maar de laatste week beslist omdat we niks vonden. maar uiteindelijk ben ik blij dat we dat hebben genomen want de tekst paste goed bij ons.groetjes!
Onze openingsdans wordt waarschijnlijk Burning Love van Elvis Presley. Niet bepaald een recent lied, maar wel een mooie klassieker.
Hey Kelly,Ik wil geen sluikreclame maken, maar onze DJ heeft op z'n site een hele lijst openingsdansen staan. Neem eens een kijkje op www.andersmetklank.be , misschien vind je wel iets!Groetjes,Wendy