Terug naar overzicht
Ik dat je dat spontaan werd aangeboden. Ik denk dat de gemeente aan jou vraagt of je hiermee akkoord gaat. Je moet er in ieder geval niet zelf achter lopen. Het word je spontaan aangeboden.
Hoi,Toch even navragen want bij ons in de gemeente moet je zelf contact opnemen met de fotograaf van HBVL.Grtjs
Hoi,Je kan als koppel een mailtje sturen naar: goednieuwskrant@concentra.be of even bellen naar het nummer : 011/87.84.18.Blijkbaar krijg je ook een maand gratis HBVL in je bus !GroetjesElke05-09-09
Voor de Gazet van Antwerpen:Ook voor uw huwelijksfoto maken wij graag een plaatsje vrij in de GoedNieuwsKrant. Laat ons weten waar en wanneer u de grote stap zet, en wij sturen gratis een fotograaf. Bovendien krijgt u Gazet van Antwerpen een maand lang gratis. U kan ons bereiken via gvahuwelijk@telenet.be.Let wel, we maken alleen foto's op vraag van de bruid of de bruidegom zelf. Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Ja het hangt af van gemeente tot gemeente. ik ben vorige week in hassel getrouwd en daar stond de fotograaf gewoon en dan vroeg men of we in de krant wilden of niet. En dinsdag stonden we erin :)Groetjes,Nathalie
Hoi Evelien,toen we in ondertrouw gingen, hebben ze ons op de gemeente (Bree) gevraagd of we in de Goed Nieuws krant wilden komen. Ze hebben toen zelf alles geregeld met de fotograaf.Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nlal 58 dagen getrouwd
Hoi wij hebben zelf contact opgenomen met HBVL en de fotograaf is geweest maar ze zijn onze foto vandaag vergeten te plaatsen. de fotograaf had hem niet doorgestuurd. Pech hebben , maar ze hebben me beloofd dat deze volgnede week er wel bij zal zijn; Maar van een maand gratis de krant te ontvangen heb ik nog niets gehoord of gemerkt.
Mijn nichtje is gisteren 09 augustus getrouwd in Houthalen en er is geen fotograaf geweest. Nu zou ik zelf een foto willen doorsturen naar de goednieuwskrant. Is dit mogelijk