TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Geert
4-7-2009
|
6-7-2009 12:23:56
Nog vergeten: wij hadden als tafelthema snoepjes en dit viel letterlijk en figuurlijk zeer in de smaak. Als afscheid hadden we ook een plak chocolade met onze foto en datum op. Het geheel vond iedereen gewéldig!
|
|
Geert
4-7-2009
|
6-7-2009 12:26:35
Er was iemand die wou weten hoe www.soundvision-events.be was, de dj: wel, héél goed. In het begin was het moeilijk: het was zoooooo warm, maar plots stond de dansvloer vol tot het einde, met ons inclusief!
|
|
Ans
8-8-2009
|
6-7-2009 12:38:42
Hey hey,
Eerst en vooral nen dikke proficiat hé!
Ben blij te horen dat de muziek in de kerk zo goed was :-) Blijkbaar hebben we nog wel meer gemeen, want ook de auto is dezelfde... Ik ben wel benieuwd naar foto's, krijgen we er te zien??
Groetjes en geniet van de wittebroodsweken!!
Ans
|
|
Sofie
|
6-7-2009 13:53:09
wow, sounds like fun!! :-) die crazy dance hebben jullie dat zelf ineengestoken (wss geinspireerd op internet)? Op welke liedjes? Ik zou ook zoiets willen doen enerzijds maar anderzijds wil ik een echt prinsessenkleed dus dat zal wss moeilijk combineerbaar zijn...
|
|
Geert
4-7-2009
|
6-7-2009 14:21:51
Foto's komen er aan, van zodra we ze zelf hebben :-) Crazy dance: heb ik met mijn kleed aangedaan: eentje van Rembo Styling. Is te doen, als je goed op voorhand tegen je ventje zegt dat hij er mee rekening mee moet houden ;-) Bij ons begon de slow: lief, van paul Severs. Dan begin van 'Take my love'. Dan heb ik gejumpt op 'Because the night'. Dan Geert die zijn ding deed op 'Party up' (shaken met de poep en handen in de lucht, klopte op mijn gat en zo :-). Dan Grease, the one that I want (nageaapt uit de film). Do you love me, van uit Dirty Dancing (ook nageaapt). Dan Cotton eye joe (ik eerst aan het zwieren met kleed, dan met de benen in de lucht en dan ingehaakt bij elkaar, zoals in de vogeltjesdans). en dan terug de slow.
|
|
Sanne
10-6-2016
|
6-7-2009 14:22:14
Hey,
Proficiat hé! Kheb een vraagje, hoe heb je dat tafelthema met snoepjes uitgewerkt? Grt
|
|
Geert
4-7-2009
|
6-7-2009 14:22:47
'Zeg een meisje' zat er ook tussen en daar hebben we dan een basis disco-rock op gedanst.
|
|
Geert
4-7-2009
|
6-7-2009 14:25:49
Tafelthema: we hadden sjokotoffs, napoleons, zeevruchten, lekstokken, enz. dat kies je zelf :-) Op de tafel stond een glas met daarin de snoep in (een cognacglas dacht ik). Bij het binnenkomen moesten de mensen hun naam zeggen en kregen ze per koppel een zakje (uit de AVA) met daarin het snoepje. Ook handig, die lijst, zo wisten we exact wie er nog niet was :-) Daarna werd dan geroepen 'de sjokotoffs mogen naar binnen'.
|
|
leen
28-3-2009
|
6-7-2009 16:38:36
Hallo, Eerst en vooral proficiat!! Wij waren ook van plan om snoep als thema te gebruiken dus is supertof! Maar hoe hebben jullie dat praktisch aangepakt, maw hoe hebben jullie dat zakje dichtgedaaan (nietje, lintje..)? + Stond de naam van het koppel erop? En waarin bewaarde je al die 'snoepzakjes'??
Groetjes
|
|
Karen
4-7-2009
|
7-7-2009 8:41:21
Bij ons is zaterdag ook alles perfect verlopen!!! Het was de 2de mooiste dag van mijn leven(na de geboorte van mijn dochter).
Karen 04/07/09.
|
|
Ilse
13-6-2009
|
7-7-2009 8:43:49
Dag Valerie,
Proficiat en geniet van jullie wittebroodsweken!!!! Wij zijn ondertussen 24 dagen getrouwd:-))
Toch wel een beetje schrik gehad voor de zaal, maar ze hadden echt wel hun best gedaan en ook onze dag was fantastisch!!!!
Groetjes, Ilse
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
7-7-2009 13:03:33
Hallo Valerie, ik krijg de daver op mijn lijf als ik uw verslag lees. Kdenk dat ik helemaal dezelfde dagindeling heb als van u... Kben ook al enorm aan het verlangen naar de mooiste dag van mijn leven.. Net zoals jij juist beleefd hebt. Geniet nog van jullie wittebroodsweken en een leven lang als man en vrouw. XXX Liesbet en Andries 22 augustus 2009
|
|
Melissa
30-6-2012
|
16-1-2011 18:15:37
Hoi Valerie
Een dikke proficiat met jullie trouw, al zijn jullie ondertussen al wel eventjes getrouwd :o)
Ik las net dat je feest is doorgegaan in het Kasteel van Hoen in Rummen. Die zaal spreekt ons ook enorm aan omdat ik altijd in Rummen heb gewoond.
Heb jij misschien wat foto's van die zaal? Hoe was jouw ervaring? Eten? Budget?
Je mag me altijd wat info sturen: melissa.celis@telenet.be
Merciekes!
Knuffel
Melissa
|
|
jos
17-12-2011
|
5-4-2011 20:17:53
Zelfde vragen zowat als vorig bericht. We zijn er net gaan kijken en de zaal is indrukwekkend. Ze zijn nog volop aan het werken en het gaat fantastisch worden. Prijs is 3000euro. Wat wij graag nog willen weten is wat de cateraar kost. Je mag altijd mailen naar prodrive-sti@hotmail.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties