TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
22-5-2010
|
6-7-2009 16:06:49
Hey Veerle,
Ik heb gehoord dat extensions je haar echt kapot maken. Geen aanrader naar het schijnt! Mss eerst nog eens een andere kapper uitproberen? Heb je geen goed voorbeeld op foto van hetgeen je graag zou hebben?
groetjes, kathleen
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
6-7-2009 17:58:25
het beste is een week op voorhand de extensions te laten zetten dan ben je er al een beetje aan gewend maar met extensions moet je wel zien hoe je je haar doet ,zodat je de aanzetjes niet ziet en anders opteren voor losse trenzen op clipjes te bevestigen voor een hele goede kapster = de client antwerpen vragen naar Juliette ze heeft mijn haar gedaan en desondanks dat ik een massa zeer lang zwaar haar heb heeft het zonder probleem tot s'nachts gehouden
xxx Stephanie alleenvanmij@live.be
|
|
heidi
|
7-7-2009 8:18:49
hou er rekening mee dat het je haar beschadigt, een vriendin van me had dit laten zetten voor haar huwelijk , was zeer mooi, maar achteraf was haar haar helemaal kapot, ze heeft er een goed stuk moeten afdoen en opknippen, ook zei zei metteen 'nooit meer'
|
|
Nathalie
3-7-2009
|
7-7-2009 11:10:32
Ik heb dit ook gedaan en het is aangeraden om ze toch een week of 3 à 4 op voorhand te laten plaatsen want anders gaan de speldjes te kort zitten bij de plaats waar ze vastgemaakt zijn en dat kan dan wel eens pijn doen. Voor de rest een echte aanrader om te doen.
|
|
Veerle
|
7-7-2009 14:17:13
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik ga denk ik die losse clips proberen...Morgen bij de kapper, benieuwd wat het geeft want wil wel m'n eigen haar niet kapot maken...
Groetjes!En bedankt! Veerle
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|