Terug naar overzicht
normaal gezien moeten trouwers idd geen geld voorzien voor hun vrijgezellenavond.Wel jammer dat het voor je vriend niet zo leuk was... ik hoop dat onze vrijgezellenavond ( die nog ver weg is ) beter meevalt. Soms heb ik daar wel beetje schrik voor. Ik ga voor een dag vol plezier en ambiance en niet voor een zattemanspartij!groetjes, kathleen
Ik heb ook mijn vrijgezellen gehad zaterdag! Een hele dag. Het was echt super.We zijn naar Het Karveel in Antwerpen geweest waar we een initiatie buikdans gevolgd hebben. Daarna hebben we daar echt lekker gegeten. Na het eten zijn we nog even de Sinksenfoor opgewandeld waar we ons in het spiegelpaleis kreupel gelachen hebben. 's Avonds hebben we verder gefeest in Afrit 26 in Lummen. Kwestie van wat dichter bij huis te zijn. Nee echt mijn vriendinnen hebben dat echt super geregeld allemaal. En inderdaad... ik heb geen cent moeten betalen. (al heb ik stiekem wel wat in de pot gegooid)groetjes,Kim
Ik heb de mijne zaterdag! Ben eens benieuwd! Mijn vriendinnen kennende zal het een héél plezante avond worden. Ik zal ook wel opdrachtjes moeten doen, maar dat zit ik niet mee in. Ik ken m'n vriendinnen goed en vertrouw erop dat er geen gênante toestanden zullen gebeuren!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey Annemie,Da's wel jammer voor je ventje.. De mijne kijkt er soms ook wel tegenop, vooral dat drinken dan, dat toch bij de venten wel erger is dan bij de vrouwen é.. Ik zou nog durven zeggen van 'neen, genoeg nu, ik kan er niet meer tegen', maar bij de mannen wordt dat minder vlug toegegeven toch é :-)En die party-crashers, ook jammer dat ze zich dan zo gedragen.. Als je naar een vrijgezellenfeest gaat, dan nodig je toch niet zelf nog andere mensen mee uit?En wij hebben inderdaad nog nooit een trouwer laten meebetalen.Jullie trouwfeest hebben jullie zélf georganiseerd, dus dat zal wel super zijn!Groetjes,Wendy