Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen

6-7-2009 18:44:12
hey iedereen,
ik trouw op 29/08/2009 en ik ben nu al enorm zenuwachtig! ik heb schrik dat ik zoveel zaken ga vergeten,... is dat normaal? wat mijn vrijgezellen avond betreft, daar heb ik echt geen zin in , ik ben heel verlegen,en drink niet, ik weet niet goed wat ik daarmee moet doen. ik heb al gezegt tegen iedereen dat ik gewoon nog wel een avondje gezellig wil samen zijn, maar meer hoeft dat niet te zijn !
heeft iemand een idee hoe ik hier doorkom?

sally

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1024

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik6-7-2009 19:49:40

dag sally, voor de zenuwen een beetje onder controle te houden heb ik bachbloesem de pilletjes vorm bestaat ook in drupjes en spray; kan je verkrijgen in een kruidenwinkel; voor de vrijgezellen als je vriendinnen je echt kennen gaan die het niet te extreem doen hoor; wij zijn eerst voor mijn vrijgezelle gaan uiteten waar ik een quizje heb moeten beantwoorden over mijn verloofde en achteraf zijn we naar de sauna geweest. was superleuk en heel ontspannend. en voor dingen te vergeten dit heeft denk ik iedereen hoor; ik heb een lijst van deze site afgedrukt wat er allemaal moest gebeuren.
mieke 07/08/09

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik6-7-2009 20:04:33

Hey Sally ! Ik trouw ook op 29-08-2009, in Wuustwezel ! Ja het begint stilaan dichterbij te komen hé. Ik ben nog niet zo zenuwachtig, en we moeten best nog wel veel dingen regelen (kleine dingetjes), maar ik probeer er nog niet teveel over na te denken, de stress zo lang mogelijk uitstellen... Probeer gewoon van de voorbereidingen te genieten. Onze vrijgezellenavond is 1 augustus, onze vrienden zijn ook vanalles van plan, en ik hou dr eerlijkgezegd ook zo niet van, ik hoop dat ze dr wel wat rekening mee houden. Dat zullen jou vrienden ook wel doen, maak je vooral niet te druk vooraf, je hebt al genoeg stress met je huwelijk ! Laat het gewoon op je af komen, en geniet.
Ik wens jullie alvast een prachtige huwelijksdag, en duimen voor goed weer hé ! Grtjs, tinneke en tom, 29-08-2009

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik6-7-2009 20:40:30

Hei,
Ik trouw de dag voor jouw, nog niet echt last van zenuwen, wel van de reacties van sommige mensen.
Ik moet ook nog kleine dingetjes regelen zoals kousen, tafelbenamingen, bedankjes,...
Veel succes nog met de voorbereidingen!
Tine
28/08

Synthia
29-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 9:30:49

Wij trouwen ook op 29-08! :-)
Onze vrijgezellen dag is op 22-08 en wij weten nu al dat we allemaal samen, jongens en meisjes een dagje naar Bellewaerde gaan. Ik drink ook geen alcohol en hou niet van opdrachtjes en zo maar vertrouw er volledig op dat de vrienden daar rekening mee gaan houden...
De zenuwen vallen nu nog mee, al moeten ook hier nog heel wat kleine zaken geregeld worden...

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik7-7-2009 9:42:02

Hey Sally,

Ik zou niet bang zijn van het vrijgezellenfeest. Heb je dit verteld aan jouw vriendinnen? Ze zullen daar wel rekening mee houden.

Op het laatste vrijgezellenfeest dat ik bijwoonde, was de aanstaande bruid ook heel zenuwachtig, en we hebben dan gewoon een paar opdrachtjes geschrapt en ze niet té erg verkleed, en toen is ze beginnen ontspannen en werd het een super-leuke avond.

Je vriendinnen zullen wel rekening houden met het feit dat niet enkel zij, maar ook (vooral) jij een leuke avond moet hebben.

Zenuwen vergeten en genieten van het aftellen :-)
(hoewel ik gemakkelijk praten heb, ik trouw maar in juni 2010 :-)

Groetjes,
Wendy

Sharon
28-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 12:34:03

Hoi,

wij trouwen op 28/08/09 en van de zenuwen valt het nog mee, behalve als mensen mij er over aanspreken, dan krijg ik veel kriebels in de buik... Maar zoiezo komt het dichterbij he!
De vrijgezellenfuif is van ons op 15/08/09 en daar kijk ik echt naar uit.
Ik ken mijn vriendinnen een beetje en het zal volgens mij gewoon één vette fuif worden! Ik denk niet dat ze mij zullen verkleden of zoiets (alé, dat hoop ik toch)

Ik denk dat ik nog veel zaakjes moet doen maar ik weet het niet goed :-S waarschijnlijk vergeet ik sommige dingen... We zullen wel zien!

Groetjes,
Sharon
28/08/09

conny
29-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 14:51:17

hallo Sally, wij trouwen ook op 29/8 (mechelen) en ik heb ook al wat last van stress hoor, gewoon omdat alles perfect moet zijn voor mij. Maar eigenlijk als je zo wat op verschillende site's kijkt weet je wel de grote lijnen die in orde moeten zijn en de andere dingen is dan jammer hé...Daar kan je dan toch niets meer aan veranderen :) Probeer gewoon van elk moment te genieten hé. Wat de vrijgezellen betreft, je vriendinnen zullen je wel goed kennen en daar rekening mee houden. Als ze je die avond toch iets laten doen wat je niet wil doen kan je dat ook nog altijd zeggen hé. Dus met andere woorden, gewoon genieten want het is allemaal zo voorbij.

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 23:32:29

Hey,
Ik trouw 14/08/09 en wij hebben beslist geen vrijgezellenavond te hebben.
We drinken niet, zijn geen uitgaanders enz enz..
We hebben deze zomer ook een erg drukke periode op't werk, dus veel tijd samen hebben we niet en elke dag dat we samen zijn gebruiken we om de trouw verder te organiseren ..
Wat we wel doen:
We gaan zaterdag met een groep gezellig uit eten, en da's alles eigenlijk .. :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...