Terug naar overzicht
200 EUR contant te betalen aan de pastoor.Uiteraard nog zelf te zorgen voor versiering en muziek.
Bij ons is dat 250 euro voor de mis +rode loperDan 400 euro live zang200 euro bloemenversiering200 euro misboekjes (60 stuks)Totaal is dat dus een goeie 1050 euroGroetjes
kerk is opgeslagen naar 230euro, en aan versiering geef je zelf zoveel uit als je wil, wij hadden aan alle stoelen een simpele roos gehangen, naast onze stoelen stonden 2reuze ballonnen, aan het altaar een reuze luchtballon en om de 3kerkstoelen hingen 3ballonnen.nadien fleurden ze onze feestzaal op.heidienwouter.bruiloftsite.nl
Hoi,We trouwen met De Goede Herder in de tuin voor €280. Qua versiering zijn we omringd door de mooie beplanting en gebruiken we dus enkel nog wat balonnetjes langs het gangpad die nadien worden opgelaten. De rode loper wordt verzorgd door de zaal en is dus kosteloos.Oja, op het altaar komen 3kaarsen in een krans die mijn schoonmama maakt (ook weer kosteloos voor ons) en onze bruidskaars.groetjes,Nele08-08-09
€250 voor de Kerk€300 muzikale omlijsting€200 bloemenversiering in en buiten de Kerk+ drukkosten misboekje (moet die nog laten drukken, maar gaan dat wel in een kopiecenter laten doen)GroetjesLien01/08/2009
ik dacht ook dat het 200€ was... overschrijven of betalen aan parochie. gr
Bij ons kost de viering zelf €200. De versiering is héél simpel, gewoon enkele kleine waterballonnetjes aan de stoelen in het gangpad. Voor op het altaar maak ik zelf een bloemstukje (doe al enkele jaren bloemschikken). Muziek kost ons ook niks, want ik heb alles op 1 cd'tje gebrand.Je kan dus heel wat besparen. Vergeet niet dat je het altaarstuk meestal in de kerk moet achterlaten, dus wij vonden het gek om daar veel geld aan uit te geven!Vraag ook eens aan de pastoor of er die dag nog mensen trouwen in de kerk. Dan kan je desnoods samenleggen voor bloemen e.d.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey Lynsey,Wij betaalden ook 200€ aan de pastoor voor de mis. Voor de versiering betaalden we 106 € ( 50€ voor altaarstuk en de rest voor stoelversiering ). Muziek stond op eigen CD en we hebben een nichtje en haar vriend als ceremoniemeesters gevraagd. Dat was dus gratis. Misboekjes laten kopiëren was iets van een 50€. Je maakt de versiering natuurlijk zo duur als je zelf wil.Groetjes,KristaAl 38 dagen gehuwd :)