Terug naar overzicht
ahaa ze bestaan dan toch :) mensen die daar niet van houden.. Wij hebben minder-melige nummers gekozen :)Boudewijn de groot-Avondnovastar-the best is yet to comesarah bettens en ozark henry-you always know your homeanouk-our own love (iets meliger, maar heeft voor ons een speciale betekenis)om binnen te komen: Norah Jones - sunrise..onze openingsdans was coldplay - yellowGroetjesEllen23 mei 2009
Hey,Wij hebben ook al een lijstje gepland. Enkele voorbeelden:- the 4 tops, die hebben vanalles, klinkt lekker retro en helemaal niet cliché- Nat King Cole, da's dat liedje van L is for the way you look at me, O is for the only one I see...Als je op youtube kijkt voor originele openingsdansen vind je eigenlijk alleen de heel speciale, met soms nogal wat stuntwerk erbij dan..
Ik vind zelf Unintended van Muse een erg mooi liedje.
Wij hebben:Gelukkig zijn - Sioen (cover van R. Van Het Groenewoud)All I wanna do - Jamie LidellEverlong - Foo Fighters (wel de akoestische versie)Nothing Else Matters - MetallicaInto my arms - Nick CaveOok niet zo supermelig vinden we zelf :D
Wij hadden volgende liedjes (live gezongen):* On call - Kings of Leon* When the stars go blue - Ryan Adams* You and me - Lifehouse* Sweet instigator - Ozark Henry* Yellow - Coldplay* I'm yours - Jason Mraz
Hier ook liever geen melige plakker ;-)Dance me to the end of Love - Leonard CohenHeart and Shoulder - Heather NovaI want You - Bob DylanLove Minus Zero/No Limit - Bob DylanI'm your man - Leonard CohenInto your Arms - The LemonheadsHeart of Gold - Neil YoungEenzaam met jou - YevgeuniI hope that I don't fall in love with you - Tom WaitsBeautiful freak - EelsWalk this world - Heather Nova